torsdag 7. april 2016

Strikk Dukkeklær - Ei NY Dille?


For en stund siden vant eg en flott bok på Annette K sin blogg og i dag kom den i posten sammen med en
skikkelig boks med Jammy! :)

Tusen Takk :)

Snakker meg om som pakker daler ned i postkassa for tiden, men den siste pakken her begynte jo selvfølgelig å skape problemer men èn gang.....Ja bare se på ALT det fine her;






...boka er ganske tykk så det er MYE mer enn dette,
men dette var noe av det som lyste mot meg og tente
gløden i meg! Åååå skal eg nå kaste meg over nok ei dille!??

Hvis du fikk lyst på denne kan du kjøpe den HER!




Om ikkje annet så fikk boka meg til å hente frem denne kurven så nå står den her å frister! OMG lenge leve galskapen! Det kjekke er jo at Amira fant sin BabyBorn Dukke så nå har eg noe å prøve klærene på -
Da blir det jo litt kjekkere å strikke :)

* * * * *

I ettermiddag da eg skulle hente Jr på skolen tok eg en tur på senteret for eg måtte på apoteket. Eg hadde beholdt kjolen på og eg følte meg så fin vettu der eg stimet avgårde :)
Fikk t.o.m kompliment av dama(jenta?) på apoteket!
Jammen ikkje verst det, koselig iallefall :)

Boots fikk eg kjøpt litt etterlengtet sminke!!
Ja vettu, det var jo litt krise etter at Amira flyttet, ja eg meine, hun tok jo med seg ALL sminken hehe

Nå har eg fått kjøpt med litt gode sminkekremer og dill på Boots + at Amira hadde kjøpt en del til meg for et par uker siden, det eneste eg mangler nå, ja fra å være komplett hehe er en palett med litt øyenskygger - DA skal eg nok være godt rustet :) Er sikker MYE mer eg kunne trengt/burde hatt, men HALLO, eg skal bare ha litt sminke til hverdags og velvære :)

Noe eg vil ønske meg til bursdagen er sminkekoster fra Nilens Jord for de er helt HIMMELSKE!

Men nå?
Nå skal eg koble ut ca 20 min og så skal eg kjøre Jr på trening! Hvis eg ikkje får ordnet skyss til han hjem blir eg
å sitte i gymsalen å strikke :) På hjemveien skal eg bare kaste han av i Storhallen for mer trening,
men så skal eg HJEM og Ali henter han kl 21 :)
Torsdagen er en travel dag gitt :)





Men KOS deg nå og ha en
Herlig ettermiddag og kwell :)





Go`klem fra ei Vibbedille i farten :)

1 kommentar:

Kjersti Eriksen sa...

Har strikket masse fra denne boka. Du kommer til å bli fullstendig hekta, for oppskriftene er både velskrevet og morsomme og kan varieres i det uendelige.

Ønsker deg og dine en fantastisk flott helg. I Modum er det grått og regn, så her blir det innekos etter jobb :-)