fredag 8. april 2016

SmåSexy og Tøft - Florlette Strikkeoppskrifter

Julie Weisenberger

Noe eg aldri helt har taklet er å strikke med
tykke pinner og tynt/florlett garn!

Jo, eg har prøvd det, men eg føler bare eg spinner på pinnene og blir lett irritert hehe Men etter å ha sett disse tøffe designene blir eg i grunnen ganske så
fristet til å forsøke igjen!

Må jo være herlig med noe så luftig og mykt til sommeren!
Perfekt til litt lett solbrente skuldre :)


Bildet over
Opp til str 3XL



Julie Weisenberger

Elsket ryggen på denne!

Opp til str 3XL



Julie Weisenberger

Opp til str 3 XL



Julie Weisenberger

Stilig!

Opp til str XXL



Julie Weisenberger

Søtt!

Opp til str Medium

Hadde en periode ganske mye Rowan Kid Silk og eg "kjenner" nå at det var litt dumt at eg ga det bort Hmm


* * * * *

Endelig FREDAG og HELG!

Syns i grunnen det har vært en litt travel uke hvis eg får
lov å si det! Lenge siden eg har kjørt så mye hehe

Uansett er det kjempekjekt at Jr har startet opp igjen med Tae-Kwon Do treningen og da krever det litt kjøring av oss foreldre. Hvis han skal ta 2 busser begge veier går det uhorvelig mange timer i reise bare for å trene i 90 minutter.
Derfor kjører eg han Til trening på mandag og så tar han bussen hjem og om torsdagen sitter eg 90 min på treningen for å vente på han siden han skal direkte på Trampett Treningen etterpå og så er det Ali sin tur å hente
han der kl 21 :) For all det, det er GODT å kunne bidra,
men eg "kjenner" at det har vært travelt :)

I morgen skal me KOSE oss og Jr skal bestemme maten! Jepp han har bursdag og blir "Fjortis" hehe

Han skal feire det litt senere i måneden med gode kamerater når alle kunne kommer :) Da blir det hjemmelaga Pizza
og filmkwell og eg er henvist til SOVEROMMET! haha

Men nå skal Ali og eg komme oss avgårde, jepp,
helgekosen skal i hus og Jr skal hentes :)

Etter det skal eg sitte PAL å strikke!
Vettu? Eg fikk omtrent ikkje tatt i strikketøyet i går!
EN SKAM!



KOS deg og ha en
astronomisk skjønn
Fredag!




Go`klem fra ei litt utslitt Vibbedille :)

Ingen kommentarer: