lørdag 9. april 2016

Mot Ganske mange Odds...


...ble denne SKJØNNASEN tatt med
keisersnitt 9.april 2002 :)

Han var ganske så liten og fikk en noe tøff start, men han kom seg etter noen dager og siden har det bare gått fremover og i dag er han ENDELIG
ekta "Fjortis", altså 14 år :)

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!
Beste Go`gutt selvfølgelig!

Siden MANGE opp gjennom åra har spurt om Jr heter Junior eller om han har et navn så kan eg fortelle at han har et annet navn, men pga gjenkjennelse av bilder via Google har eg alltid vært konsekvent på å holde han litt anonym,
men siden han nå er 14 og bestemmer det meste selv kan eg jo fortelle at navnet hans er Dib Hassan Ali-
Et navn både han og me er stolt over!

Det var EG som satte navnet sammen og det ble godt mottatt av både Ali og familien i Libanon!

Litt navneforklaring:

Far til Ali, altså Jr sin farfar heter Dib, oldefaren til Jr heter Hassan og ALLE barn i Libanon får automatisk faren sitt navn som mellomnavn :)

Pga dette navnevalget kalte svigerfar meg for
"Diamanten fra Nord" - Ja han var veldig glad
i meg og eg i han <3


Oppgjennom åra har Jr vært VELDIG intressert i Historie og han fant ut etter hvert at det var neimen ikkje bare bare å bli født på 9.april, det er en dag med MANGE store hendelse:

9.April 1940 innvaderte Tyskland Norge og Danmark
9.April 1967 hadde Boing 737 sin Jomfrutur
9.April 1867 Inngikk Det Amerikanske Senatet en avtale med Russland om kjøp av Alaska
9.April 1956 ble Human-Etisk Forbund stiftet
9.April 1865 slutter den Amerikanske Borgerkrigen
9.April 1926 blir Hugh Hefner født!hehe

Skal love deg at Jr har funnet så mye mer enn dette,
men det får da være måte på hehe
Uansett syns han det er en minneverdig dag han har :)




Dagens minner er Pannekaker m/sukker på senga
og Cupcake med lys :)

Gaven er en PS4, men den er forsinket i posten så han fikk en PaysafeCard i bursdagskortet så kan
han kose seg litt på nett i dag :)

Selve feiringen med kameratgjengen er utsatt til lørdag 23. fordi først da passet det for alle, 
så da satser med på en kjekke dag :) Det er lagt inn bestilling på Hjemmelaga Pizza og filmkwell er under planlegging :)
Eg er forvist til soverommet, til nøds kjøkkenet hehe

I dag derimot skal me bare kose oss, Amira kommer hjem
og skal være her hele dagen og Jr har bestemt at i kwell skal me ha skikkelige MEGA burgere med masse salat :)
Blir nok snadder det vil eg tro :)


Som eg nevnte i går så tar eg "Fri" fra sosiale media i dag, men er tilgjengelig om det alikevel skulle være noe hehe
Ja eg mener, om du sitter der å strikker
og plutselig kommer i nød hehe
Kommer muligens innom en tur i kwell :)

Utover dette er hodet helt på rett kjøl igjen, men til gjengjeld våknet eg med DEN halsen og ører! Tett som ei potte og hås som en sjømann hehe *Peanøtter*



KOS deg og ha en
Strålende Dag :)


Her skinner sola fra en nesten skyfri himmel :)






Go`klem fra ei STOLT Vibbedille :) 

5 kommentarer:

Reidun sa...

Gratulerer med Fjortis i hus :)

Ha en strålende dag alle sammen :)

Lisbeths Verden sa...

Gratla i heimen !

Anonym sa...

Gratulerer til Jr og dere :) håper dagen blir super :) LK

AnnetteK sa...

Gratulerer med fjortisen.
Kos dere masse i dag

ainaeh sa...

Gratulerer med dagen til dere alle :)