onsdag 6. april 2016

Magisk Bruk av Farger! -Strikkeoppskrifter

bensedinart/ Design: Nadita Swings

Av og til bare klaffer det helt! Ja gjerne med farger som du slettes ikkje så for deg kunne gå bra sammen! Det er helt magisk å se hvordan en farge forandrer seg utifra hvilken som står ved siden av :) Ja eg elsker å leke med farger, har gjort det siden eg var liten og da eg studerte Grafisk design var det som å komme til himmelen-FARGEhimmelen!

Da var nemligen "nøkkel" å virkelig eksprimentere
og utforske! Har DU virkelig sluppet tøylene over et prosjekt noen gang og bare satset?? Ja og satt sammen farger som ligger så langt fra hverandre i hylla de som over hodet mulig?

Du bør prøve det en gang og bare SE hva som skjer!
Fant litt herlige fargeklatter eg :)


Bildet over


Andree Beddoe




Liana Wart




Amy Miller





Tiny Owl Knits

*Tålmodigheten Lenge leve*

Ååå det siste prosjektet her har eg vært på nippe til å starte på flere ganger, men helt helt ærlig?? Eg tror ALDRI det hadde blitt ferdig....Snakk om å teste tålmodigheten!
På den andre siden er det jo skikkelig kult og flott!


* * * * *

Nå har eg fått i meg en pizzasnurr og systemet begynner sakte men sikkert å  "virke" :)

Skal eg fortelle deg noe SKIKKELIG irriterende!??
Da eg gikk for å hente Jr på skolen, kikket eg i postkassa, konstaterte at det kun var en Lyse regning og lot den ligge der til eg kom hjem igjen.....
KOMMER ALDRI TIL Å SKJE IGJEN! hehe

Da eg kom hjem og tok den opp så eg en HENTELAPP klistret til (pga fuktighet) på baksiden......en hentelapp eg virkelig har GLEDET meg til!

Men HVEM gidder kaste seg i bilen igjen og kjøre helt
ned igjen?? Ikkje eg Hmmmm *Sur på meg selv* hehe

Jaja Ali henter den i morgen tidlig så da er det pakke til
meg når eg våkner JuHuuuu
Jepp, selvfølgelig skal du også få seg!
Tror nok det er noe som faller i smak :) Gleder meg :)

Nei vettu, nå må eg få gang på strikketøyet igjen!
Me tastes :)



KOS deg!






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å det første der var såååå lekkert! Elsker fargene.

Antar den pakken faller i smak i morgen ja.
Jeg venter også på en som skal bli sjal/skjerf i mint/turkis farger.

Ha en flott dag videre.

Vibbedille sa...

For en gang skyld er det IKKJE garn eg venter på!
Men AKK eg tror det er utrolig bra! JuHuuuu