onsdag 6. april 2016

Helt Innafor - GRATIS Strikkeoppskrifter



Inger


Nå vet eg i det minste HVA eg bør kjøpe neste gang
eg ufrivillig ramler inn på Ikea!

Ei slik klokke får du for en slikk og ingenting der
og RESTEGARN, ja det vet eg du har mye av!
Det er bare å rote det frem, få det på pinnene
og lage TIDENES Julegave :)

Jepp, nå kan HELE familien få seg en helt
UNIK Kjøkkenklokke-Ja for man kødder ikkje med Tiden ;)


Bildet over


Sheila Toy Stromberg

Tja, hvorfor ikkje??

Heklet


Sheila Toy Stromberg

Selvfølgelig!




Bernat Design Studio

Har i grunnen aldri tenkt på dette...



Eva-Lotta Staffas

Disse er noe eg virkelig kunne tenkt meg -Skikkelig fine!




En liten dosa Galskap i hverdagen har aldri skadet noen så her er det bare å freake ut! Ja tenk du, midt i uka på en onsdag! JuHuuu Lek og Kos deg :)

Me har jo så mye annet UNØDVENDIG liggende rundt
å slenge, hvorfor ikkje strikke litt mer?
Om ikkje annet kan man sitte og humre underveis og kose oss når me ser mottaker sitte der som et spørsmålstegn
og sukke et oppgitt "Hmmm" *ler*

Men, den der klokka der helt øverst, ja DEN får eg ikkje
utav hodet med det første.....
Kanskje me bare innom Ikea nesten gang me
skal til Sandnes?? Hmmm


* * * * *

Noe som eg virkelig sliter med HVER dag er noe så enkelt som MATLUKT! Det får magen til å boble og eg får sånn "fråde" i munnen og må svelge for harde livet for ikkje
å spy......Ja det er helt sprøtt, men sånn er det blitt....

Da er det litt vanskelig når du møter en oppglødd mann som står å baker pizzasnurrer en tidlig morgen og gjerne vil servere deg en rykende fersk en....Joda, eg elsker de, de er kjempegode, men eg må vente til duften har lagt seg-
Høres sikkert HELT sprøtt ut og eg vet at det kan være vanskelig å forstå, men sånn er det...

Jammen ikkje så enkelt det når Ali er så flink og ikkje minst glad i å lage masse god mat! Her må dørene være igjen når han er på kjøkkenet og sitter med lufting i stua hehe
Det må til for at eg skal kunne spise litt etter hvert.

Det er neimen ikkje bare bare å være kvalm absolutt hele tiden...Har vært det i 11 år nå faktisk

Dette er hovedgrunnen til at eg sjeldent lager mat

Anyway, om en stund skal eg KOSE meg
med en herlig Pizzasnurr


Sånn ellers er eg klar for å kaste meg over HverdagsJakka for nå er det beine veien rett ned, ja denne gangen skipper eg inn/utsving i livet, ja for eg har tenkt å strikke jakken litt lang og da vil eg at den henger rett ned +
en litt lang vrangbord :) Tror det blir bra eg :)




KOS deg masse
sånn midt i uka og ha
en Fortreffelig dag :)






Go`klem fra ei småkvalm Vibbedille :) hehe

1 kommentar:

Hiks sa...

Åhhh den klokka må jeg ha/lage. Har litt klokkedille så den blir perfekt på klokkeveggen min. Ha en superduper onsdag tross kvalme og annen drit. Klem fra nord !!