torsdag 14. april 2016

GIVE AWAY! -GARN og DillDall


Mulig du har fått det med deg, men hvis ikkje kan eg jo informere om at eg har en HERLIG Sommerlig GIVE AWAY her på bloggen som de aller fleste med
interesse for garn vil falle for!

Det er ganske mange som har engasjert seg og eg lovet at hvis det ble MER enn 100 kommentarer på HOVEDinnlegget av GiveAwaye`en skulle eg legge til en Premie til!

Nå har det blitt flere enn 100 kommentarer
og eg måtte igjen inn på GarnLageret mitt!

Ikkje tro at det er LETT å hente ut en nøste
og 2 selv om man har MASSE garn hehe
NOP, overhodet ikkje! Man har egentlig minner forbundet med et hvert nøste og man står lenge å dveler.....*Vanskelig!*
Eg må jo bare le av meg selv,
men kanskje du har samme *Problem*??

Anyway, etter nøye vurdering ble det denne gangen
plukket ut et Fortissima Socka
Eg kjøpte det fra Tyskland i 2006 og på et tidspunkt
hadde eg hele denne serien hihi

Det er samme type garn som Opal og det Austerman som er 1.premie bare uten oljer



Dette er også sommerlig med sin deilige sitrongule farge :)



Siden 1.premien  i tillegg inneholder strikkepinner + pinnemål legger eg oppi 10 charms i 2.premie.

Disse kan du enten sy fast på et ferdig prosjekt eller du kan sette ringer i og bruke de til markører.
Eg bruker disse til begge deler.


Det DU må gjøre for å delta på Sommer Give Away`en
er at du MÅ gå inn på
å skrive en kommentar.


Trekningen er Lørdag 16.april
og pakkene sendes rett over helga :)
Du har også muligheten til å laste ned en Norsk Gratis SommerSokk oppskrift i Hovedinnlegget eg linker til over her, DA er du klar med skikkelig herlig sokker til sommerskoa :)






KOS deg og ha en
fortsatt Herlig dag!





Eg er klar for Tøffel nr 2 :)





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Flott garn og flott blogg

Håndarbeidsfrua sa...

Utrolig.
Kjenner gleden din helt hit.
Og ja. Utrolig hva vi kan ha minne forbundet til.
Passerer nok 200 også du før helden. En hel dag til igjen.
Klem fra Liv

Anonym sa...

Se min kjole den er gul som sola, alt hva eg elsker det er GULT som den. Det er fordi eg elsker alt det GULE og eit nøste er min beste venn :-)
Klem Lisbeth v

Pia Raita sa...

Det var virkelig herligt sommer gult garn :-) blir fine sokker :-)

siddisisalou sa...

Gult er kult og til sokker også !