lørdag 9. april 2016

Føler du deg UgleSett - Festlige HekleOppskrifter

CAROcreated Design


Flakset bokstavlig talt rett oppi et rede av vanvittig herlige UGLER! Hvem liker ikkje det liksom? Sett noe så herlig!? Kan brukes til så mangt sikkert, til pynt, sleng de på veggen eller sy de på ei veske, en genser etc. Bare sett i gang med heklenåla og et bruksområdet dukker nok opp :)


Bildet Over



CAROcreated Design




CAROcreated Design




CAROcreated Design



CAROcreated Design




CAROcreated Design



Ja eg satt her å sullet etter at Amira gikk
og eg ble helt betatt! Ja det er GØY med ugler,
samma hvordan de ser ut-skikkelig herlig!

Amira og eg ble sittende her på hver vår kant og le av hverandres FB Videoer! Hun var like tett og febervarm som meg derfor ble det en tidlig kwell på henne :)

Jr har trukket seg tilbake i "Hula" si og skal kose seg med kompiser og Gaming og eg skal ha litt ME TIME her i stolen for Ali sitter på kontoret sitt å potler med sitt :)
Alle her hjemme syns det er herlig med litt alenetid-
Heldigvis :)

Håper Uglene falt i smak?




KOS deg og ha en
Koselig Kwell!


*Atjoooooo*



Go`klem fra ei pottetett Vibbedille :)

Ingen kommentarer: