mandag 4. april 2016

Fersk Strikker? -Enkle Strikkeoppskrifter til de minste

Sarah Cooke

Hvis du er forholdsvis fersk innen strikking vil eg tror at disse prosjektene er svært overkommelige, bortsett fra nr 3 er alle strikket Top-Down noe som forenkler det hele :)

Etter at eg ble presanter for Top-Down vil eg nesten ikkje strikke noe annet! Ja det er så "gale" at eg t.o.m SNUR oppskrifter som begynner i bunn! Det er så mye enklere
og du har jo stålkontroll på størrelsen- Det er det beste :)

Selv om du frykter engelske oppskrifter vil eg tro at dette er enkle plagg som er greie å teste også det ut- EN gang må være den første, ikkje det? Kast deg uti det!



Bildet over
Str 3 mnd - 10 år




Sarah Cooke

Str 3 mnd - 24 mnd



Sarah Cooke

Str 3 mnd - 24 mnd



Sarah Cooke

Str 3 mnd - 24 mnd



Sarah Cooke

Str 3 mnd - 24 mnd


* * * * *

Mandag.....Hmmm Hallemin som ukene flyr av sted altså! Fuglene synger bare mer og mer for hver eneste morgen
og telysa tennes senere og senere nesten hver kveld!
Selv om våren ikkje gjenkjennes på temperaturen, ja så føles det likevel på andre måter, ja f.eks at SOLA kommer inn vinduet på soverommet VELDIG tidlig :) Herlig!

Dessuten må piggdekka AV! Da er det nå iallefall vår!
Vel å merke burde de vært av i går samtidig med utløpsfristen, men Ali sto opp med DE bihulene i går morges så der gikk det fløyten! Satser på at det ordner seg i løpet av dagen, ja for DET er noe ikkje eg gjør hehe

Tror eg tilbringer dagen i Go`Stolen eg for eg skal kjøre Jr på trening i kwell så da må det lades opp :)

Tusen Takk for Masse og Herlig respons på




KOS deg masse og ha
en Fortreffelig Flott mandag :)






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: