mandag 18. april 2016

Farge Fyrverkeri! -Digge StrikkeOppskrifter

Westknits/ Stephen West

Eg må stadig innom hos Stephen West å kikke, det er like mye eventyr hver eneste gang! Hvis det er noen som kan leke med farger og teknikker, ja så må det være han!

Noen mener gjerne at dette er design for spesielt intresserte, men absolutt ikkje! Dette er for alle, ja man blir jo skikkelig GLAD av dette! Han er virkelig en Guru på sitt felt :)

Selv har eg strikket både sjerf og sjal fra han
og det er virkelig GODE oppskrifter!
Du må nesten ta å sjekke han ut! Det er sååå mye fint!

Ja bare se her på det nyeste nye han har designet;


Bildet over



Westknits/ Stephen West




Westknits/ Stephen West




Westknits/ Stephen West




Westknits/ Stephen West



Flott ikkje sant?
Nå kan du rett å slett strikke Våren rett inn i stua!


* * * * *


Hekkan for et vær me har her i dag!
Kuling og Regn= Vestlandet.....

Sto jo opp grytidlig i dag! Litt over 6 var eg på vei ut av senga og fytti så kaldt det var! Etter noen kaffikopper måtte eg bare komme meg inn i en varm dusj! Ahaaa så herlig :)

Sånn er det alltid etter en migrene, heldigvis var hodet HELT rolig da eg våknet så nå er det nok i havn og godt er det, men akk så søvnig eg ble sånn plutselig....
Jaja været hjelper litt på det kan du si :)

I dag har Jr og de heldagsprøve i engelsk så han kommer sikkert noe tidligere hjem, planen er at han skal ta bussen-men spørs om han ikkje ringer hehe
Ja det er et stykke å gå opp hit fra hovedveien

I går ble det NADA strikking, men planen er å få ferdig
tøffel 2 i dag, godt med planer, men ikkje alltid det blir gjennomført hehe Kunne tenkt meg å strikket noen barnetøfler også, men får se

Nå blir det iallefall litt mer kaffi mens eg
prøver å få gang på maskineriet :)





KOS deg masse
og ha en Flott mandag :)

Eller er den blå??







Go`klem fra ei slakk Vibbedille :)

1 kommentar:

Susanna Maria sa...

Skulle önska att jag kunde sticka sådär fint <3