mandag 4. april 2016

ALLE har en SommerKropp- Strikk til den

Letipanda

Alle har en kropp, om man er fornøyd med den eller ikkje er opp til hver enkel, men å stadig bli påminnet om at Sommerkroppen skal være lang, slank og lett muskuløs m/sprettrompa kan være for mye å bære for noen -
mangen har heldigvis en mer formfull kropp enn dette
og man skal IKKJE være flau over det!
På ingen måte, strikk til kroppen din og kle den opp :)
For vettu hva?? ALLE har en Sommerkropp!

Ja eg mener, du kan sole den, bade med den og kle på den en badedrakt, shorts, topper etc, ergo har også DU en Sommerkropp :)STRIKK til den da! Vær stolt over dine egne kreasjoner og bær dem med hodet hevet :)

Bildet over
Opp til str 52"/ 125 cm over bystet



Letipanda

Opp til str 52"



Letipanda

Opp til str 52"



Letipanda

Opp til str 52"


* * * * *

Eg er jo i en alder hvor eg gjerne burde tenkt på
å starte med Botox? NOT!

Ja eg har ca 6 kg "for mye", har en BMI på 26, men vettu? Eg TRIVES og selv om mangen syns det er tull så syns eg det er godt å ha noen kilo "å gå på"! Har nemligen vært ute en vinternatt før eg og da raste det hele 40 kilo "smokk"
av kroppen! Swosj sa det liksom.

Det er MANGE år siden eg har kjøpt et ukeblad, ja rent bortsett fra når det er noe flott strikk i "Familien"-
Vet du hvorfor? Jo det skal eg si deg, det er en evig kamp mellom magasinene om å ha flest og best råd/tips om å få den feteste kroppen og det Perfekte utseende!

Ja eg VET, trening ER bra-Sier ikkje i mot!
Ja eg VET, sunt kosthold ER bra-Sier ikkje i mot!

Men la vær å bombander alle med kun ET ideale!
DET blir feil, noen som igjen viser seg når 10 år gamle jenter slanker seg og 15 åringer vil fettsuges......

DET er liksom BARE trist!


Så i dag gir me oss selv en GOD klem, vær snill med kroppen din og plei den godt på en god måte :)
Begynn med å kle den litt opp ;)

Eg har kommet til deling på HverdagsJakka så nå vil nok tempoet øke når så mange masker bare blir satt "på vent"

Om en times tid skal eg kjøre Jr på trening, deretter er det hjem, hoppe i dusjen og innta en ren og frisk kosedress :)
Just DET!




KOS deg masse og ha
en STRÅLENDE mandag :)





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

så ENIG med du --- som har ein alt for stor sommerkropp --- men den er i alle fall min

monikaklemma

Vibbedille sa...

<3