onsdag 30. mars 2016

Visste Du at Menn kan Strikke? -KnallFlotte StrikkeOppskrifter


Nathan Taylor

Det er så herlig og fantastisk og SE en mann strikke, ikkje fordi det er unormalt, men fordi mange tror de har sett noe UNIKT! Men sannheten er den at menn har strikket
i århundre, det er bare i nyere tid at det har blitt litt skapstrikking på det andre kjønn! Dette er veldig trist for det som er er at de aller fleste menn er VANVITTIG
flinke å strikke :) Flere og flere menn designer utrolig flotte plagg og kreasjoner så her er det bare å ta av seg hatten :)

Nathan Taylor er fra London og har strikket i 5 år-
han har allerede en flott samling med design :)
Her skal eg virkelig følge med
og flere er allerede under Favoritter!


Bildet over



Nathan Taylor

Nydelig dobbelstrikket sjerf!




Nathan Taylor

Utrolig stilig Grafisk sjerf i dobbel strikk




Nathan Taylor

Her bør du virkelig ta deg tid til
å lese bakgrunnen for designet ;)
Dette er også dobbelt strikket



Nathan Taylor

Det første Nathan Taylor strikket var sokker! Ingen hadde fortalt han at det kunne være krevende så han gikk på med godt mot-og eg vil si han besto med FLOTT glans :)
Han har flere utrolig lekre sokker!


Kan tenke meg du ble ganske imponert nå, ikkje det?
Eg må si at eg falt for samtlige av disse designene og satte virkelig i gang IVEREN min!
Mulig eg kan strikke noe av dette til Jr!?
Har nå iallefall lagret alle så de dukker
nok garantert opp igjen :)

* * * * *


Vettu ka? Ja, det var frost i formiddag, men da eg var ute en tur var det jammen varmt! Skulle egentlig kun hente Jr derfor fòr eg av sted KUN i først den gode Onepicen min hehe
Ja og håret i en hottentott! På veien kom eg jo på at apoteket hadde bestilt inn medisinen min og den måtte hentes i dag! Jaja, så da ble en det "Slaske"tur inn på sentere og bare for å gjøre det hele litt verre tok eg også en runde på Kiwi hehe Så lenge humøret mitt var på TOPP brydde eg meg ikkje, men tror nok eg måtte ha sittet i bilen om
ungene eller Ali var med hehe

Ble jammen HETT her i stolen også selv om eg har terrassedøra åpen så eg måtte skiftet til tynnere koseklær! Håper virkelig at varmen kommer NÅ! Det er bare å vente på Bjørka, eller har den sprettet?? Tror eg må ut på tur en dag!?!?!?!?! Ja vettu, DET hadde vært helt fantastisk! *Savner det*
Ja gå ned til fjorden her, plukke litt kwister
og gjerne finne Gåsunger......

Anyway, NÅ skal eg strikke ferdig denne lille Bootien,
hekkan det blir festetråder her altså! 




KOS deg og ha en
STRÅLENDE ettermiddag :)

Hvis du vil følge meg på SnapChat finner du meg som @vibbedille
og på Instagram er eg #vibbedille




Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: