onsdag 2. mars 2016

Rosarød Morgen?? -Herlig Strikketøy


Hmm hadde bare morningen vært som dette hehe
Men neida! Skikkelig GUFFENT ute skal eg si deg.....
Hørt om SNØ før eller??? Ikkje det nei, Ok, det er noe hvitt som KAN, når det kommer på riktig tidspunkt være ganske så flott, men IKKJE i dag!
2. mars vil eg ha krokus og påskeliljer...

Det VERSTE er jo at eg MÅ ut å kjøre en tur senere.....
Satser på at det IKKJE fryser eller at det kommer sååå mye.....
Velger å ikkje høre etter når de snakker
om OPP til 30 cm....

Jaja, blir nok kjekt igjen når eg har fått hentet hjem den
NYE kosedressen! hehe
Da skal eg bare pakke meg inn og heller
nyte været fra Go`stolen!



HULL!?? Ja det er HULL i den nye genseren eg strikker :) Satt å lurte en stund på OM eg skulle droppe det, men nei, her følger man oppskrifta - Basta :)

Hullet er bak i korsryggen og nå holder eg på med innsving og utsving i livet, tror faktisk dette blir veldig bra :)
Herlig å strikke med, DET er det iallefall :)



Som du ser så er det BARE tragisk ute! Så trist så trist.....
Det verste er at det ser ikkje ut som om det stopper heller....Den GODE Nyheten er jo at det i det minste er meldt 6 + grader på fredag! Snøen overlever vel ikkje DET!??

Noe annet kjekt på fredag er at Amira og eg skal ha PysjParty hjemme hos henne <3 
Jepp, eg har som sagt kjøpt nye Kosedresser-også til henne og på fredag blir det kvalitetstid på oss 2 <3

Hun skal bake kake med SukkerPasta og eg skal være moralsk støtte fra sofakroken hehe

Eg skal overnatte og me skal ha det såååå KOSELIG!
Kan jo bla annet nevne Take Away fra Sabi Sushi hehe
Åååå DET har eg drømt om skal vites hehe
Det er en type mat eg kan spise UTEN at eg kjenner
noen ting hehe JAMMY!

Men nå? Først skal eg irritere meg litt til over været, men så etter at pysjen er av skal eg kaste meg over strikketøyet!
Ali har shainet her hjemme så det eneste eg trenger å gjøre er å riste senga til Jr! Det blir ME TIME frem til eg skal ut,
ja for Ali, han har besøk av bihulene i dette været.....
så han sover!



Men du?
KOS deg og ha en
FLOTT
InneKOSEdag!






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: