torsdag 24. mars 2016

Nytt Prosjekt på Pinnen


Da var ENDELIG CoolDown ferdig! JuHuuu
Joa, det gjenstår litt montering, men nå trenger eg en liten pause så NYTT prosjekt er på pinnen!



Valget falt på garnet som eg fikk av Jr til Morsdagen;
Finull`en, så da blir det jakke på meg :)



Har ikkje kommet så langt for eg skal innrømme at eg dillet litt i starten hehe Er jammen ikkje bare-bare med norsk oppskrift sånn plutselig hehe Strikker stort sett etter engelsk.
Men ja, når eg koblet ut hjernen og bare gjorde slik som
det sto var eg i gang :)

Det er "HverdagsJakka" eg har startet på og norsk oppskrift på den finner du HER!

Mulig også at Ingrid Pullover kommer på pinnen
i løpet av Påsken :)




Ellers har me vel holdt på med hver vår Hobby 
her i heimen i dag;

Jr med Gaming, eg på strikking og Ali med baking :)
I dag var det KoseMiddag som ble laget;
Sartha, mini pizza og Manaish :)
JAMMY! Skulle bare ønske eg kunne klare
å spise like mye som øya ville!

Har akkurat hatt en time sammen med Amira
og det er godt med PÅFYLL! :)
Hun fikk med seg bilen slik at hun kan ta seg litt ut nå når hun har fri + at Kolumbus sine bussruter vanskelig gjør det
å komme seg på jobb på lørdag .

GLEDER meg til lørdag!
Da blir det middag sammen med Amira og 2 venninner :)

Nå?
Nå skal eg bare nyte resten av kwellen
sammen med det nye strikketøyet :)
Det håper eg også du gjør!



KOS deg masse DU også :)




Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

5 kommentarer:

Anne Elise sa...

Her i huset har.vi.hatt gjester til middag og kvelds + at vi har vært barnevakt for to små. Har strikket ferdig et par sokker og lagt opp til selbuvotter. Ha en fortsatt fin påske!

Anne Elise sa...

Her i huset har.vi.hatt gjester til middag og kvelds + at vi har vært barnevakt for to små. Har strikket ferdig et par sokker og lagt opp til selbuvotter. Ha en fortsatt fin påske!

Hilde sa...

Heisann!!! Gleder meg til å se genseren ferdig. Har litt lyst å strikke den, jeg også. Lurer på hvor mye garn du brukte?
De der minipizzaene så veldig gode ut.

Ruths datter sa...

Så koselig kveld du har da. Nydelige farger på hverdagsjakka di. Du er flink. Alltid noe på gang. En riktig god påske til deg

Vibbedille sa...

Hilde; Til genseren brukte eg nesten 8 nøster rosa og nesten 4 nøster hvitt :) Har igjen å strikke en tynn halskant men det holder med 8 rosa ;)