tirsdag 22. mars 2016

Lett og Lekkert til Sommeren -Strikkeoppskrifter

Alicia Plummer

Som nevnt tidliger er Lin er supert garn til
sommerlette plagg :) Alicia Plummer har så mange fine design for nettopp sommeren og eg plukket
med meg de eg falt for :)


Strikket i Lin
Opp til str 48"/ 122 cm over bystet



Alicia Plummer

Strikket i Lin
Opp til str 47"/ 119 cm over bystet



Alicia Plummer

Strikket i Lin
Opp til str 47"



Alicia Plummer


Strikket i merino
Opp til str 53"/ 135 cm over bystet



Alicia Plummer

Strikket i Merino
Opp til str 53"/ 135 cm over bystet


* * * * *

I dag imponerte eg med å lage megaburgere til gutta! Druknet de sammen med masse grønnsaker inni grove hamburgerbrød og Jr spiser mer eller mindre ennå hehe

Selv kapitulerte eg etter en bit for eg holdt på å stupe!
Selv om eg sto opp kl 8 i morges hadde eg nesten
8 timer bak meg på puta bare sluknet eg
i nesten 4 timer i ettermiddag....
Ryggen har ikkje vært god i dag, det er akkurat som om eg er kvalm(??) i ryggen! Går det an liksom? Det er liksom, Tja.....hva skal eg si, det er ikkje i musklene, men en sånn uggen vemmelig "smerte" på en måte....Jaja, i og med at eg har nesten 4 timer kwil innabords satser eg på å holde ut litt
i kveld! NÅ er det seriøst på tide at eg får ferdig arm nr 2!! *STØNN*

Har akkurat kokt ei kanne med kaffi så ingen må si at eg
ikkje er klar om noe annet :)




KOS deg og ha en
Fin-Fin Kwell :)

Midt i dette blogginnlegget ble Pc`en min tvunget til å oppdatere seg til W10!
Jada, har prøvd å utsette det lenge, men nå er den her og eg skal utforske :)



Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :)

Ingen kommentarer: