mandag 21. mars 2016

Hoodies- Elsker det! Her har du noen flotte Strikkeoppskrifter!

Amanda Scheuzger

Eg digger så og si ALT som har hette! Aner ikkje hvor mange "Munke"jakker eg har i skapet (kjøpte) men det er noe av det beste eg vet og hvis eg finner en pysj MED hette er eg helt gelè i beina! Det å strikke en Hoodie er jo det helt ultimate-
eg DIGGER det! Men, hetta må være brukanes!

Det er mange strikkejakker etc som har hette.....TIL PYNT! Ka det for noge tull!?? Nei det gidder eg ikkje, hette være like fin nedover ryggen som den er PÅ!
Ja, eg er veldig kritisk! hehe

Hoodiene eg har funnet her ser ut som de har veldig
fine og funksjonelle hetter!
Er stygt rett for at noen, iallefall 2 kommer på lista mi! JuHuuu


Bildet over
Opp til str 52"



Tanja Loumai

Opp til str 50"




Tanja Loumai

Klar til små også må ha!

Str 1 mnd til 14 år




Tanja Loumai

Opp til str 48"


Nå, ka syns du?
Falt DU for noen av disse?
Hoodie er perfekt hvis du f.eks har en Bad Hairday!


* * * * *

Hmmm syns selv eg sov litt for lenge i dag, helt til kvart over 10, det RARESTE var jo at Jr var VÅKEN og OPPE!?
Trodde jo egentlig det var minst langt på dag! Ja hallo, han er tenåring, de står jo ikkje opp FØR kl 14 minst hehe

Anyway, det er ferie og da gjør man som man vil.....
nesten hehe

Egentlig har eg et PROBLEM her i stolen i dag.....
Ja ganske frustrerende egentlig, det er ikkje aktuelt akkurat nå, men det er ikkje så lenge før eg ta en avgjørelse....
Hmmm
Mulig eg må lufte det her inne? Ja nå har jo du hjulpet meg med viktige avgjørelser før så kanskje eg skal gjøre det,
Tja, må ta litt bilder først kanskje? *Tenker*

Nå skal eg ta meg en tur på badet og stelle meg og ta på andre koseklær, ja for du ser det, han Ali har bursdag i dag JuHuuuu Begynner å bli voksen etter hver hehe
Har litt bilder i den anledningen, men tar det ut over dagen tenker eg :) Blir iallefall masse KOS senere for
Amira kommer hit etter jobb :)

Nå må eg få litt action her, ja eg er ferdig med en arm
og er klar for den andre :)




KOS deg MASSE
og nyt denne fine dagen!






Go`klem fra ei opplagt Vibbedille :)

Ingen kommentarer: