fredag 4. mars 2016

Galskap i Form av MER Garn!


Ja det er herlig å starte dagen med GarnKos <3

Jr sykla på Kiwi i går kveld etter trening å henta
garnpakken min, så snille vettu :)
Det gikk jo forresten lynfort å få garn fra Sparkjøp!




Muligens en litt "Rar" fargesammensettning, men DETTE blir lekkert, ja det kan eg love deg :)


Planen er jo å strikke......
Isabell Kraemer






I forhold til fargene i genseren er eg veldig fornøyd!

Trenger du Tips til garnvalg for denne genseren da kan du f.eks lese Dette Innlegget for det er ikkje alltid man bare skal kjøre på å kjøpe akkurat det som står i oppskriften :)

Som du ser her har eg valgt Silja, et garn eg liker veldig godt og eg tror dette skal gå meget bra :)
Det gjør slettes ingenting at det er litt Nylon i det,
det er med på å "holde" genseren på plass ;)

Gleder meg til å starte!



Fargen som overrasket meg mest, POSITIVT vel å merke var den som heter "Beige". Den er en NYDELIG Kitt-farge
og eg vil si dette er full klaff, ja iallefall ut fra mine øyne :)

Lever i stor fare for tia altså, ja for nå kribler det mer enn noen gang! Ikkje bare har eg denne lekre saken, men eg har jo også Finullen fra Jr som skal bli Denne Genseren! OMG!



Mens hjernen "Jobber" på spreng koser eg meg med denne! Nærmer meg raglan nå!

I ettermiddag kommer Amira å henter meg og eg skal bli med henne hjem for å være moralsk støtte under kakebaking hehe Dvs SofaStrikking hehe
Skal overnatte så me skal virkelig KOSE oss!
Jepp, me 2 vet å kose oss :)

Gutta skal være hjemme å gjøre guttesaker.
Det vil vel si at de sitter på hver sin Pc og Gamer HAHA

Blir nok ikkje mer innlegg fra meg i dag for nå snart skal me ut på HelgeHandel, når me kommer hjem har eg lovet å lage ei form med Lasagne som gutta kan hive i ovnen når de er sultne. Og Vips så er nok Amira her :)

Men, hvis du vil kan du jo følge med på SnapChat (@vibbedille) og se hva som skjer utover dagen, kvelden
og natta(?), skal heller prøve å huske å Snappe hehe

Håper du også får en fin Fredag og ei flott helg!



KOS deg og NYT den!
Her skinner Sola :)





Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Gunn Kristin sa...

Nydelige farger du har valgt til genseren.
Kos dere! God helg :)

Bundingen sa...

Jeg følger med på alle planene dine! Nydelige farger på garnet ditt.
Ønsker dere en fin jente-kveld og god helg!

Klem fra Ingunn