søndag 13. mars 2016

Flotte Gratis StrikkeOppskrifter fra Nordisk Designer

Anna Johanna

Ahaaa LAaaange Sokker i tynt sokkergarn ER herlig!
Jepp, eg har et par i selvstripet Opal og de er gudd altså! Skikkelig tøft til skjørt og skoletter <3 Du kan strikke de i litt diskre eller ton-in-ton eller som disse og mine;
Knakende KULE! Mine er Oransje med lilla, gule
og grønne striper, skikkelig DIGG!

Dette er sokker som kan brukes hele våren OG sommeren,
ja for så varme er de ikkje :)


Bildet over




Anna Johanna

Selvfølgelig må småtten også få så her er et par i str 2 år :)





Anna Johanna

Begynn på Årets Smarteste Julegaver!




Anna Johanna

Denne så skikkelig god ut! Er strikket dobbel :)




Anna Johanna


Wow sier eg bare! Ikkje sant denne var skikkelig FLOTT!??
Strikking med PERLER er litt fremmed for meg, joda, eg har prøvd meg, men dette blir på en nytt nivå! WOW denne likte eg kjempegodt! Et stort + at det er ToppDown!




Ååååå men denne søndagen er herlig! Jr er stått opp
og ferdig fòret så me koser oss med hvert vårt :)

Han dro en svipptur til Kvadrat(Kjøpesenter) i går sammen med 2 kamerater og DET ga god uttelling på GameStop!
Han leverte inn noe spill han hadde spilt ferdig og fikk skikkelig god betaling! Ikkje bare fikk han det nyeste spillet han ville ha, men han kjøpte også bursdagsgave til Ali som snart fyller år :) Det rørte et mammahjerte <3
Kjekt når ungdommen gjør slike til uoppfordret :)



Ellers er eg kommet et stykke på raglanfellingen på genseren, ny måte for meg, men dette går supert!
Fint blir det jo også, blir spennende når ermene skal monteres! Satser på at hver maske klaffer :)
Første gang eg skal sy inn armene i en raglan!
Men blir det bra så blir jo genseren fin da :)
Planen er å få den ferdig FØR Påske slik at eg med GOD samvittighet kan starte på noe NYTT!
JuHuuuu

Nei, nå må eg få fortgang på pinnen her!




KOS deg videre du også
og ha en Herlig
Ettermiddag :)



Grått og Trist vær her, 
men det passer fint for en dag som denne :)
Alltid vondt med sollys etter en heftig migrene






Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja det er virkelig slitsomt med sånn dagen derpå etter migrene.

Utrolig fin felling på den rosa genseren. Blir spennende å se ved montering. Ha en flott søndag.

AnnetteK sa...

Så masse flott inspirasjon!