tirsdag 29. mars 2016

Cooldown -SommerGenseren er Ferdig!


Jadda, da økte garderoben litt til :)
Herlig genser og god å ha på :)

Det er Cooldown eg har strikket i Merino Ex Fine
Gikk ned til pinnenummer 3,5 og 4 og eg strikket i str nr 5

Eg har for første gang laget isydd raglan noe som har en kul effekt! Stilig med armer og bol i forskjellige farger og se bare på den fine halslinningen! Det er også min første gang
med I-Cord avfelling! Avfellingen kan du lære HER!

Totalt gikk det med nesten 8 rosa nøster
og nesten 3 nøster hvitt




Ikkje spør hehe Men ja det er HULL i ryggen hehe
Åja, det skulle være sånn, men tror eg dropper
det hvis eg strikke èn til, 
har nemligen noen ideèr flagrende rundt i hodet :)



Nå har eg en ørliten pause fra Hverdagsjakken for å få i havn en liten forespørsel fra Amira, strikker Baby-Booties,
men det ble ingen av de i Dette Innlegget
Ja eg legger ut oppskrift når eg har litt mer å vise :)

* * * * *


I dag var eg oppe i halv 8 tiden så eg kjenner at øynene begynner å sige litt! Hadde time hos legen
og er ikkje sikker på hvordan DET gikk....

Det ekle i ryggen kunne skyldes nyrene og eg venter på innkallelse til nyreavdelingen, kjenner eg SUS riktig
så må eg vel vente en stund.....?
Ellers var restene av prøve et tvilsomt Ok,
men kolesterolet er alt for høyt...

Det er heller lite og ingenting eg kan ta bort fra kosten min
og medisinen hjelper lite, men den store operasjonen eg hadde i 2005 er mulig en årsak, da omlegging av galle/tarm systemet kan skape problemer over tid....FESTLIG!!!
Dette skulle legen sjekke mer rundt
og komme tilbake til meg.

Ser ut for at eg aldri blir ferdig med den dritten, hvem visste vel konsekvensen av den fatale feilen som
ble gjort i 2001.....En ting å leve med smerter, men når det til stadighet skal dukke opp problemer....Har også hatt litt svelgeproblemer i den siste og vært hoven i halsen og eg tenkte jo på slike svultser/struma som eg har operert noen ganger (+ fjerning av skjoldbruskkjertelen), men det var jo bare en virusgreie i halsen, noe eg ikkje skjønner for eg har ikkje vondt på innsiden av halsen hehe Jaja

Nå skal eg straks avgårde å hente Jr og en kamerat.
Eg har lovet å steike egg og koke tomatbønner! Jepp, Cowboy lunsjen er bestilt hehe Det er gutta sine det



Men kos deg nå og NYT
en Herlig ettermiddag :)



Her er det vått, surt og kaldt!





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :)

3 kommentarer:

Wenche sa...

Flott genser! Det hullet er jo for å slippe å huldrehalen innafor genseren;)

Bundingen sa...

Du er veldig fin i den genseren! Den kommer nok til å bli en favoritt utover våren. Krysser fingre for at helsa bedrer seg!

Klem fra Ingunn

Anonym sa...

Hei. Oppdaget bloggen din for noen dager siden, og nå er jeg innom rett som det er. Veldig fin blogg�� Ble veldig betatt av den måten å felle av på I halsen. Pent ble det. Ser at det er vridde masker, både de på omg før, og de som strikkes. Er dette viktig for å hå det fint tro? Hilsen Unni ��