fredag 12. februar 2016

Valentine Votter - Norske StrikkeOppskrifter

MaBe

Hva passer vel bedre enn Kulde og Valentine?? hihi
Da er det bare til å krype godt under teppet
 sammen med en du har kjær <3
De andre du er glad i ja de kan du strikke votter til :) 

Kulda er igjen over oss så det er bare å kjøre på å finne frem det tjukke garnet og strikke i vei for du rekker nok sikkert et par eller 2 innen søndag :)


Bildet over
Ny nå i Februar 2016

Gratis og norsk oppskrift



MaBe

Nye nå i februar 2016


MaBe

Eg har lagt ut voksenvotter av disse tidligere,
 men her har du barnevarianten 

Februar 2016

MaBe


MaBe


Denne votten vil nok garantert være veldig aktuell på flere steder på selveste 17.mai her i dette lange landet!
 Eg har iallefall sett på Tv hvor de går i barnetoget med snø til knærene! Litt urealistiskt for oss her i sør :)

Iallefall her i sør har de meldt kaldt i helga og utover uka,
men med strålende SOL!
 Satser på at det blir en tur eller 2 da :)

Her innledes Vinterferien med tidlig fri på skolen,
 Jr avspaserer 2 timer i dag siden han hadde foredrag på onsdags kveld, deretter blir det å hente hjem helgekosen :)
Jr skal ha med seg 2 kamerater hjem for de skal til byen å gå på kino :) Dette har vært planlagt lenge for eg kjøpte billetter for noen uker siden og det er en film de har ventet på
-Idag er det Premiere :)

Blir nok at eg tar meg en tur til mamma i morgen siden det også er Morsdag på søndag. Amira kommer hjem hit på søndag og det blir jo koselig :) Min første morsdag
 med borteboende barn hehe

Ang strikketøyet mitt så skal eg bare avslutte vrangborden på selve kjolen før eg kaster meg over armene! Åja, eg har jo 2 lommer som også skal strikkes, men de er heldigvis ikkje så store :) Kanskje det blir ny kjole på meg i løpet av ferien? YES!!!




KOS deg og ha en
HERLIG fredag :)





Go`klem fra ei Vibbedille i Ferie-Modus :)


Ingen kommentarer: