tirsdag 9. februar 2016

Utrolig lekker til Vår og Sommer - Strikkeoppskrifter

Shibui Knits/ design Shellie Anderson

Vettu ka? Det er så spennende med strikkedesign for det strikkes over HELE verden og hvis man kikker litt i de store hjørnene er det jammen meg MYE lekkert og flott!
Disse designene viser helt klart og tydelig at man MÅ ikkje strikke i bomull bare fordi årstiden sier det er varmt!

Plaggene blir bare enda luftigere og lekre om man ikkje velger bomull som faktisk er ganske så tungt ;)



Bildet over


Shibui Knits/ design: Shellie Anderson




Shibui Knits/ design; Shellie Anderson





ShiBui Knits/ Design Shellie Anderson




Shibui Knits/ design: Shellie Anderson



Alle disse plaggene går opp til 44" og de er også strikket i Shibui Yarn - Du bør absolutt sjekke ut dette garnet!
Akk det er så mye lekkert! Har hatt noen hesper med BabyAlpakka`en og det var en drøm!


* * * * *

Skal eg si deg noe?? Eg måtte ikkje kravle meg ut av senga
i dag!! Joa, rygg/hofter var stiver, men slettes ikkje sååå vonde som tidligere! JuHuuuu Tror det fallet eg hadde på glattisen gjorde mer vondt enn først antatt :)
Nå håper eg bare det holder seg sånn :)

Nå har eg ca KUN 6 cm igjen på selve kjolen min og så skal eg bare freze nedover ermene og eg GLEDER meg sykt til
å ta den på meg og BRUKE den! Prøvde den på i går og den henger/sitter SÅÅÅ fint, ja eg mener, når Ali plystrer da
er det vel bra vel?? hihi

Må bare skynte meg å få vasket håret for det er et vilniss uten sidestykke og så skal eg bare sette meg godt til rette!
Ja for vettu? I går tok "sinne" meg, eg rydda på boden og fikk ALLE Juleeskene inn der + eg rydda bort ALT Jula på kjøkkenet, eller gardinene henger hehe MEN de rene henger på stativet og det er Ali sin jobb! Jammen ikkje verst å ha Jula bort i god tid før Påske hehe

Julekorta på døra, ja de pleier eg å ta ned når eg pynter/vasker til Påske *Tradisjoner* HAHA

Har du utfordret deg i det siste forresten??
Husk: Gjør det litt hver dag <3 




KOS deg masse og ha en
skjønn tirsdag-Snart VÅR!





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: