torsdag 11. februar 2016

Strikk deg en Lekker Sommer Topp - Nye Oppskrifter

Hélène Rush

Hvis du skal være litt hverdags fin, ja da passer det med en lekker strikket topp! Me har så alt for lett til å bare hive på oss ei T-Shirt, men det lekre kan være helt enkelt også,
så hvorfor ikkje?

Strikk f.eks i silke og lin, Mmmm enn Magisk blanding +
det er svalt og godt på en varm Sommerdag
og du slipper svetteringer under ermene :)




Bildet over

Opp til str 49"
Ny Februar 2016





Hélène Rush


Opp til str 40"
Ny Februar 2016



Hélène Rush



Opp til str 41"
Ny Februar 2016



Hélène Rush


Opp til str 49"
Ny Januar 2016



Hélène Rush


Opp til str 52"
Februar 2015




Har egentlig ikkje blitt alt for mye strikket denne uka pga tannverk, men har eg satt opp farten og er på siste bord
og da gjenstår det kun en liten vrangbord :)

Eg er så forelsket i denne kjolen atte! Gleder meg til å ta den på og vise deg! Håper på fint vær den dagen for da vil eg ned til sjøen å ta fine bilder-såpass fortjener den :)




Se hva eg har rett foran meg! Mmmm eg elsker disse store rosene som skjærer litt i limefarge :) Fikk de av min mor da eg hentet henne på tirsdag når hun var her hele dagen :) Spørs om eg ikkje må kjøpe RØDE roser til Ali til helga <3 DET fortjener han :) 

Eg ble så trøtt i formiddag så eg krøp under dyna i 11 tiden og sov som en stein til kl 14 da Ali vekket meg med kaffi, vettu ka han hadde gjort??? Vasket hele stua og kjøkkenet + vasket/støvsuget alle gulv! Ja han har t.o.m fått ned Julegardinene og hengt opp VÅRgardinene :)
Eg ble helt stum og det var såååå herlig! Så JA, han fortjener minst et par dusin røde roser m/litt attåt hihi

Før eg rigger meg til for resten av dagen skal eg henge opp en kjapp maskin med koseklær, jepp, det helg i morgen
og DA må jo alt være rent *ler* + det er jo FERIE! JuHuuu
Det er jo like mye ferie for Ali for han står jo opp kl 5 hver morgen og lager frokost og matpakke :) Dvs han kan snu døgnet litt og sove lenge noen dager :) Blir herlig!

Håper på strålende vær HELE uka så kanskje me kan få gått noen turer? Det hadde vært så godt! Ta me teppet og ta en kopp kaffi nede på berget i vintersola? <3 




Håper du har en fin ettermiddag!
NYT tiden litt du også :)





"De som ikke har tid, 
har heller ikke noe annet av verdi!






Go`klem fra Vibbedille med masse tid :)


Ingen kommentarer: