fredag 5. februar 2016

NYDELIGE Sokker og Masse KOS!

notanartist/ Designer; Eunny Jang

Disse sokkene ble publisert i 2006, dvs eg har drømt om de
i hele 10 år! De er bare noe av de lekreste eg vet om!
Eg må seriøst ta å strikke de en dag, bør muligens strikke begge samtidig hehe Stor fare for at sokk 2 blir liggende,
den er treg altså! Hmm kanskje eg skal strikke nr 2 først?? HAHA


Kanskje DU er flinkere til å fullføre sokker enn meg og NÅ har du sjansen til å få noe virkelig nydelig i sokkeskuffa di!
Gratis er de også :) Jammen ikkje verst!

Bildet over
Strikkes på pinne 2 (!!) med tynt sokkegarn :)
Dette er virkelig et prosjekt du kan NYTE!



Nå kan eg endelig slappe av! Kjøleskapet og tørrskapene
er fylt opp og me har fått MASSE gode grønnsaker i hus :) Trodde jammen ikkje det da eg satt her i formiddag!

Vettu ka? Det er så rart (morsomt??). Eg satt her da eg sto opp og eg er egentlig ALDRI god når eg står opp, sånn har det blitt og eg er vant med det. Det kommer seg alltid etter at medisinen begynner å virke, men ikkje i dag, kroppen ble heller bare verre og verre....til slutt lå eg helt flatt her i stolen min...På det tidpunktet hadde me droppet å ta en sånn skikkelig handel. Eg skulle prøve meg på en ny kopp kaffi
og det var DA eg oppdaget det!! Der sto jo medisinene mine!!! Klokka var da kvart over 12 og eg hadde GLEMT å da medisinen som egentlig skal tas kl 08!!! ER DET MULIG!??? Fikk de i meg i en farlig fart, pakket meg inn i et teppe og ventet til formen begynte å stige....Du snakker meg om altså!

Formen kom seg betraktelig og av sted me fòr i 14 tiden,
så sent tar me aldri helgehandelen og eg fikk nesten sjokk over hvilket kaos som rådet på butikkene rundt omkring!





Her er me klar ser du! Snopeskålene har fått påfyll.....



...og Ali har stekt helt fersk lammelever! Slaktet i morges :)
Det rare er at eg liker IKKJE lever-BARE Ali sin :)

Den er godt stekt sammen med masse løk, pakker dette inn
i arabisk brød, drypper på litt sitron, ruller det sammen
og JAMMY! Leveren er også godt krydret-
HEKKAN dette ER virkelig SNADDER!

Det kommer fra meg som ALDRI har likt lever, dette kan ikkje sammenlignes med det eg har prøvd før :)



JUHUUUU! Nå er eg klar! Jepp, etterpå nå skal eg sette meg godt til rette og sette i gang å leke meg med litt Selbumønster på Still Light`en min!
JuHuuuu dette er så gøy og så spennende :)
Eg skal virkelig kose meg med dette og......

...Han her <3 

Mmmm de Galne har det seriøst veldig GODT :)

Hva skal DU styre med i kwell og helga da?
Håper du får koset deg inni mellom slaga også :)

Min rygg er mer eller mindre delt i 2, men eg skal finne meg en god stilling og bare nyte roen :)

Mange som har sent meg mail om at de håper at legene kan finne utav ryggen min, men det har de funnet ut :)
Eg var jo i CT og rønken med den før jul og diagnosen er Skoliose. Fikk beskjed om det var fint lite å gjøre med det, må liksom bare leve med det. Planen MIN er jo å begynne
og svømme, men med de smertene eg har (Da tenker eg på magen og den regionen) så er det ikkje så lett å komme i gang...
Overskuddet er slettes ikkje til stedet + det er begrenset hvor mye bil eg kan kjøre + det er litt demotiverende å gjøre det alene....Hmmmmm Jaja finner vel utav det :) 


Men NÅ skal eg strikke!
Du og eg kan tastes igjen :)




KOS deg
og ha ei Eventyrlig Helg :)





Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Fant frem alle Opal restene mine, 230 gram, tenkte dette skulle bli 3 par sokker til meg, alt er nøstet opp i rapporter, for jeg må ha like sokker på begge beina! Strikker striper, 4 omganger med hvert nøste. Er nå ferdig med hælen på sokk en. Mannen okkuperer tvén med amerikansk motorsport på livestream. Koselig å sitte sammen med han og strikke!

Ha en koselig fredagskveld!

Holsen Laila

Anonym sa...

hei.

har tenkt å spørre mange ganger, men så glemmer jeg det ? hvilken internasjonale butikk bruker dere å gå til ? :) vi reiser til Ladegårsveien eller inn i varmen ... men er det noen bedre ?


kjerstin :)