torsdag 11. februar 2016

Mer fra Isabell Kraemer -Strikkeoppskrifter

Isabell Kraemer

En designer eg følger veldig nøye med på er
Isabell Kraemer, eg rett og slett ELSKER alle hennes design! Åååå det er sååå fint og akkurat min stil + at hun velger utrolig flotte og herlige garntyper!

Har strikket flere av hennes design og har enda flere oppskrifter og en hel HAUG som eg vil og SKAL strikke etter hvert, men eg har ikkje fått tilbakemelding på søknaden
min om flere timer ennå...

Den rosa skjønnheten over her er NY nå i februar og eg sitter her og hiver etter puste! MÅ HA! Å ja, selvfølgelig så
må den være ROSA! <3 


Bildet over

Opp til str 51"
(Dvs 127 cm rundt bystet)



Isabell Kraemer

Opp til str 49"
(Dvs 124 cm rundt bystet)



Isabell Kraemer

Opp til str 50"



Isabell Kraemer

En av mine absolutte Favoritter +
den har en GENIAL skulder!
Her lærte eg noe nytt! Denne må du prøve!

On The Beach
GRATIS




Her har du min "On The Beach"-Elsker den!
Eg strikket den i dobbelt Rasmilla Luksusgarn
og du kan se mer av min genser HER!
En helårsgenser som eg virkelig kan anbefale, utrolig herlig om sommeren bare med spagettistropper under :)


* * * * *


Åååå eg våknet kl 6 i morgen!! Ja eg la meg jo ganske tidlig
i går så det var nok ikkje så rart! Har hatt noen herlige morgentimer, det var jo t.o.m helt mørkt da eg sto opp -
Det er lenge siden eg har vært oppe så tidlig, spørs om det ikkje blir en kwil i ettermiddag :)

Dagen i dag skal eg bare NYTE! Har ingenting eg gjøre, ja annet enn å strikke :) Jr sover hos Amira og skal være med henne på jobb siden de har dette
"Hei Verden" Prosjektet på skolen :)

Bortsett fra at eg er litt stiv(?) i kjeven så er eg helt fin
i forhold til trekkingen i går, Hekkan eg er sååå glad for at eg kom meg til tannlegen! Tenker med Grøss & Gru hvordan denne dagen hadde blitt visst ikkje!
Hadde nok garantert ikkje sovet i natt!


Nå skal eg bare nyte noen flere timer ME-TIME
siden Ali sover hihi
I morgen går Jr på Vinterferie! JuHuuuu





KOS deg og ha en
herlige dag DU også :)






Go`klem fra ei Lettet Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: