onsdag 3. februar 2016

Litt Hummer & Kanari - Strikkeoppskrifter

Tiina Huhtaniemi

Har sittet å surfet litt uten mål og mening, men det dukker alltid opp noe som eg syns er en Go`Bit :) Eg må virkelig få skikk på den ryggen min for eg MÅ få ryddet på Garnlageret mitt! Der inne gjemmer det seg så utrolig mange skatter
og eg er sikker på at eg nå har en oppskrift til omtrent alt garnet eg husker eg har hehe

Tro om eg skal melde meg på en sånn program hvor noen kommer hjem å organiserer? DET hadde vært noe det *ler* Hadde jo tenkt å få en sånn Ikea Hylle inn på Gjesterommet(Amira sitt rom) og avlaste med litt garn der inne, men Amira passet på å fylle opp der med 2 madrasser da hun flyttet nå i januar hehe Ikkje mye plass til garn der nå...
Krysser fingrene for bedring på alle fronter :)

Håper du finner noe du liker fra dagens jakt;



Bildet over
Gratis Oppskrift
Nytt nå i februar




Isabell Kraemer

Nytt nå i februar




Gabrielle DanskKnit





Jennifer Kirchenbauer

Nytt nå i februar




Bristol Ivy

Nytt nå i februar




Mandarine`s

Januar 2016



Bristol Ivy

Nytt nå i februar



Har virkelig fått DILLA på dette nå etter jul! JAMMY!
Et slikt glass på formiddagen får meg til
å være mett hele dagen!

Eg bruker et Nutellaglass da det rommer akkurat passe, begynner med å ta Vanilje Yoghurt oppi, litt Crusli, rosiner, kokos, + i dag hadde eg litt hakka kokesjokolade, nytt lag med yoghurt og så en neve hakka mandler på toppen - Seriøst? Det er KNALLGODT! Mmmm

Er en ganske rolig dag her i heimen, Jr ligger i vadder med feber, verk i kropp og hode + ca 30 komler i halsen.
Ikkje bare det, men Amira ringte også, hun var neimen ikkje form heller, er tydeligvis noe som vandrer rundt dette her. Mine egne hofter/rompe skrangler som et gryteskap og er ikkje gode, tror eg skal strekke ut stolen her nå
etterpå og bare blunde litt :)

Ellers går det virkelig unna med Still Lighten min, var flere økinger enn eg trodde da eg leste videre i oppskrifta,
men nå har eg ca 15 omg igjen før lommene skal på trå
og DA skal eg leke med de andre fargene :)
JuHuuu DET gleder eg meg til :)

Vettu ka? Vettu egentlig HVA som går på Tv på dagtid?
Jo det skal eg fortelle deg, MasteChef ditt, MasterChef datt, den amerikanske, den norske, den danske, bygg et hus, bygg et rom etc EG BLIR GAL!!! Ellers er det KUN repriser på gamle serier.....HVA skal man egentlig med TV??
Hmmm nei nå må eg finne meg en serie.....



Håper du har en fin dag og at
ettermiddagen blir lekker :)





Go`klem fra ei Vibbedille som er litt utav drift :)

Ingen kommentarer: