fredag 12. februar 2016

Liker Du å tove? -Flotte StrikkeOppskrifter!

Molly Conroy

Det å tove noe er som Extrem Sport!
Man kaster seg uti det med hud og hår, biter negler under veis og Jubelen vil ingen ende ta om man vinner! Hvis man TAPER derimot.....Uff ja, eg har tapt MANGE ganger derfor sitter eg som regel å knager på knokene mens maskinen surrer, hvis eg en gang i blant vinner, ja DA sørger eg for at ALLE får vite om det! Disse oppskriftene fikk frem min
lyst på å tove! Hva med deg?

Eg falt skikkelig og hardt for den herlige
StrikkeBollen over her!


Bildet over



Molly Conroy

Gratis!



Molly Conroy




Molly Conroy




Molly Conroy

Ååå eg syns bare disse var så lekre! Siden det er en KjærlighetsHelg, ja så måtte eg bare!

Gratis!


Da håper eg du også fant deg noe som du
vil prøve å overvinne :)


Her i Go`stolen er det full sving på arm nr 1 - JuHuuuuu
Det skal kun være noen få fellinger over ca 7 cm og da er det tid for mønster! Herlig å få et stabilt maskeantall
gjennom alle mønsterbordene :)

Straks begynner onsdagens Idol episode hihi Eg var bevisst på onsdag og så den ikkje, Nop, da kan eg heller KOSE meg med hele 2 timer Idol nå i kwell :) 

Er ikkje noe Blod`fan, men syns det er en lett og grei underholdning mens eg strikker :) 
Etterpå er det tilbake til Netflix og "Suits"






KOS deg Du også
og ha en deilige kwell :) 





Go`klem fra Vibbedille m/Go`Glid :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!

Ingen tvil: toving er en risikosport!

Jeg har gått over til å kun tove i tørketrommel, da er mye lettere å ha kontroll.

Ha en fin fin fredagskveld!

Hilsen Laila