fredag 12. februar 2016

Lekre Strikkeoppskrifter + Kos & Abligøyer

Shellie Anderson

Tror definitivt at eg har fått meg enda en favorittdesigner! Ahaaaa Shibui Knits har SÅåå mye lekkert!
Snakk om stilrene linjer og nydelig garn!
Her er det høy klasse altså! *I`m in Love*

Du må neste bare NYTE de nye designene for
Februar 2016


Opp til str 48"



Shellie Anderson

Opp til str 48"



Shellie Anderson

Opp til str 48"



Sheridan Anderson

Opp til str 48"

Ja, det er bare å finne frem det lekreste garnet du, ja du vet, det som ligger bakerst i skuffa som du har spart på,
ta det frem og strikk deg noe skikkelig lekkert! <3

Eg ble ganske tent på Nr 1 og 3 eg, har noe Morbærsilke Hmmm kanskje det blir for tynt? Men her burde også Holst Supersoft fungere også. Plaggene skal bli lette og luftige :)




Da er Valentin rosene allerede på plass
og siden Ali var så snill å kjøpte 10 stykker til meg.....


....har eg matet han til gjengjeld!

Dessuten har eg sendt Jr og 2 kamerater avgårde til byen
for de skal virkelig kose seg i dag!
De skal på Kino kl 17, men gikk nå for å kose seg noen timer først og GARANTERT at de går på McDonalds hehe
Det er standar før kino!

Me hadde med oss alle 3 guttene på Helgehandelen i dag, mye lott og løye da kan du si hehe De sparte en del kroner på å kjøpe KinoKosen med seg fra Rema *Smart*

Eg la tilfeldigvis merke til at Jr hadde med seg
Ali sitt Visakort hmmm + han var litt sånn hemmelighetsfull.......Hmmmm.....det kan jo skape forventninger hos en hver mamma denne helga hehe




Siden Ali har parkert seg selv på kjøkkenet for å lage litt mat til oss 2 benytter eg anledning til å ha ME-TIME i Go`stolen :)
Nå blir det KUN strikking resten av fredagen...
ehee....helga og ferien!

Som du ser har eg bare litt igjen på vrangborden og så er det bånn gass på armene! Gleder meg til å tegne mønsteret eg skal bruke-Åååå det ligger SÅÅÅ mye flott Selbu på nett!

Håper du har en FLOTT fredag?
Hvilke planer har du for helga da?

Eg har i grunnen planer om nybakte boller på søndag siden eg glemte det forrige søndag haha





KOS deg masse
og NY ei Flott helg!



Her skinner SOLA fra Skyfri himmel!






Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :)

1 kommentar:

Babbs sa...

Helgens plan. Det er barnerkreft dagen den 15.
13. Er set I den forbindelse kroppkunst mot barnekreftog diverse tattooveringsstudioer gir deg en liten tatt for 500 kr og alt går uavkortet til barnekreftsaken. Tenkte å still meg I kø og få litt mer pynt en eller annen plass.
I fjor samlet de inn, på landsbasis, 590 000 kr til en veldig god sak.