tirsdag 23. februar 2016

Kjekk Lapp i Posten!



Hmmm utrolig irriterende Post å få kl 19.10 på kwellen!
Eller HVA?? SPESIELT når du VET at det er masse fint garn INNI den pakken....sukk.....MEN det er vel straffen for
å ikkje ha vært ute i dag...?

Hadde ennå Ali kikket i posten på vei når han hentet Jr for da hadde han hentet den, nei, han kikket i postkassa da han kom hjem!! Hvem gjør sånn liksom?? Eg kikker alltid både når eg går og når eg kommer, uavhengig når på døgnet det er hehe Det samme gjør ungene, tror det er en mani me har når me sveiper RETT forbi postkassa uansett hvilken vei me skal...Men Ali....nei han har IKKJE skjønt det.....
Trist, ja for nå må eg vente HELT til i morgen.....
Nei og nei for et hardt liv me strikkere lever...til tider :)

Eg har av ALLE ting bestilt Merino Ex.Fine til en Sommergenser som eg falt for! Grunnen til at eg ikkje er helt i 100 over garnet er at det er en del sånn Microfibre i det,
noe som sier at eg bør holde meg unna bål og grill i sommer hehe Kvalitetsmessig er en genser i det garnet nydelig å ha på seg. Erfaringsmessig har eg opplevd at det reger
og siger, men eg satser jo på at en kort sommergenser er en god del lettere enn ei kåpe i voksen størrelse... *LER*

Jaja, eg har nok å kose meg med i kwell:


I dag har eg sittet HELT i ro i Go`stolen og bare strikket med filmen "Kon-Ti-Ki" i bakgrunnen! Ja det er litt av et filmvalg....eg husker ingenting hehe

Lomme 1 er ferdig og den ble selvfølgelig strålende perfekt, bare se! Ligger "Klask" akkurat slik den skal, dvs eg har felt av riktig vei, ja du må ikkje tro du kan velge hehe
FØLG oppskrifta er mitt råd! Eg gang kjørte eg mitt eget løp på denne delen og DET fikk konsekvenser
i form av revers strikking......



Inni lommen har eg strikket litt av bordene som er på utsida av kjolen, tror det kan ha en fin effekt når kjolen er på :)

Halv 5 ga eg opp livet i stolen og flyttet meg inn under dyna, sovnet gadong og sov til 7- Zzzz

Nå er det straks medisintid og eg satser på enbedre kwell og kanskje eg får ferdig lomme 2? Hmmm tja eg er iallefall godt i gang :)


Men du, se på denne herlige genseren!! RILLER! ja du vet eg liker det, derfor må eg bare dele den med deg!
Oppskrifta er ikkje bare på norsk, men den er også Gratis :)

Randi K. Design

Størrelse 2-4-6 og 8 år :)

Åååå eg kjenner jo en liten som kunne hatt en sånn..... :)


Tja, på tide å hente frem teppet kjenner eg
og pakke meg inn, deretter skal eg se "Nattpatruljen" Max, Jepp, fra Stavanger i kwell så kanskje eg ser
noen eg kjenner?? hihi




KOS deg og ha
en fortreffelig Kwell






Go`klem fra ei kwellsklar Vibbedille :)

Ingen kommentarer: