torsdag 4. februar 2016

Grått er Flott som Basic - Strikkeoppskrifter

Carrie Bostick Hoge

Holdt på å grine da eg sto opp.....det SNØR ute!
Vil ikkje mer nå! NÅ er det NOK! Ja eg har lovet Jr at eg skal ned på butikken å hente hjem litt kos + noe godt for halsen og det må eg nesten for han er slettes ikkje god stakkars...
Trooor det er + grader så det bør jo gå greit, ja i forhold til veien? Hmmm JA eg ER ei pyse hehe

Anyway, eg tror eg er HEKTA på grått! Ja alt eg ser i grått syns eg er lekkert! Egentlig så er det jo ikkje en farge en gang, Mmm men det er så lekkert! Det beste er jo at uansett hvilken farge du supplerer med så blir det BRA! Du kan f.eks strikket et Basic plagg i grått og bare legge til din egen favorittfarge! Da må det jo bli bra? Jepp


Bildet over
Opp til str 60"



Carrie Bostick Hoge

Opp til str 55"



Carrie Bostick Hoge

Opp til str 61"



Carrie Bostick Hogd

Opp til str 59"



Carrie Bostick Hogd

Opp til str 68"


* * * * *

Er i grunnne ganske lei av å være ute av drift, men hva skal eg gjør liksom?? Våkner i senga og kjenner at HEKKAN heller, ryggen er DER ennå....Den ENESTE stilling som ikkje gjør vondt er nå er eg sitter med beina litt høyt og lener meg litt bakover....Ikkje akkurat den ideelle strikkestillingen heller...Nei eg må få ordnet med den der legetimen i dag, eg tror eg har noen nerver i rompa/hoftene som ligger i klem! Det ble sånn etter at eg ramla her for et par uker siden...Kjipt!

Unødvendig å si at Julegardinene fortsatt henger på kjøkkenet....MEN det gjør naboen sine også hehe
Tror nok bare han Ali får gjør det alene hehe Selv om eg liker å være med for å "få det som eg vil" hehe Eskene med julepynt står også fortsatt i gangen....Hmmm eg hadde nemligen planer om å ordne litt der de skal lagres....tror bare eg må si at slaget er tapt enn så lenge...Jaja....

MEN! Nå skal eg bite i det SURE epla, ta med meg ræva
og bare ta en tur på butikken/apoteket...Når eg kommer hjem kan eg puste ut og sette meg ned igjen.
Krysser fingrene for at det ikkje er glatt!




KOS deg og ha en
DEILIGE dag :)





Go`klem fra ei fortvilet Vibbedille :)

Ingen kommentarer: