tirsdag 2. februar 2016

Gjør det med Kjærlighet - Gratis hekle/StrikkeOppskrifter

Zan Merry

Vet du har at det er morsdag OG Valentine denne måneden? Ikkje bare DET, men begge deler er på SAMME dag!
Det må jo bare bli bra, ikkje det?? Det er jo litt extra kjekt da og både være mamma og kone hehe Men me som er mødre med barn, ja me må jo ikkje glemme vår egen mor.

Man trenger ikkje ha noen digre gaver, men en liten oppmerksomhet som viser at med er Glade i henne :)
Siden det er Valentine kan me jo gi til hvem det måtte være, ja en person som betyr litt extra for oss! Det er VIKTIG å vise Kjærlighet og ikkje minst Glede i en ellers så travel hverdag! Man må ikkje glemme det helt essensielle,
det er det som er me på å forme oss <3 

Fant litt småting som du kan supplere sammen med andre ting og på den måten lage en gave som betyr mer enn de kronene det evn har kostet :) Sånt liker man :)


Bildet over



Rowan Yarn 2014/ Lisa Richardson




2012 Coats & Clark/ Michele Wilox




Little Monkeys Crochet 2014/ Rebecca Langford




Drops Design




Noriko Ichikawa

Hvis du vil gjøre litt extra stas på noen kan du jo strikke dette rålekre VevStrikkete Sjerfet!
Teknikken er IKKJE vanskelig så ikkje la deg skremme :)




* * * * *


Annet enn å gå inn på Jr sin rom å shaike dyna litt har eg ikkje gjort annet enn å sitte her, se ut vinduet, skravle med Ali og strikke, det sist nevnte skal eg bare forsette med :)

Eg orket ikkje en gang å hente Jr så det gjorde Ali.
Jr har med seg hjem 2 kamerater i dag fordi eg skulle kjøpe kinobilletter til de 3 :) Nå er det i box og gutta skal på kino neste fredag :) Merker at Jr har blitt større ja, hehe På kino med kamerater ER stas og ikkje minst GØY! Eg skal kjøre de på butikken før kino`en slik at de kan snope og kjøpe det de skal ha med seg og på den måten spares det en god del kroner! Er jammen DYRT å snope på Kinokioskene!


Innimellom alt det andre har Ali kokkelert Nydelig middag! Kylingfilè m/"armer" som han sier, stekte grønnsaker sammen med appelsinsaft + ris og bearnesaus :) Tror dette kan bli ganske så smakfullt ja og det på en tirsdag hihi

Egentlig burde eg har kommet meg på StrikkeKafè i kwell, det skal nemligen feires 10 års Jubileum for Kafeèn og eg var med fra Dag 1 :) Tviler sterkt på at eg kommer meg avgårde for eg har litt problemer med å gå.....blir nok til at
eg bare sitter her.....synd....



Men du? NÅ er eg sulten altså!




Kos deg og Nyt en
Herlig Ettermiddag :)





Go`klem fra Vibbedille :)

Ingen kommentarer: