torsdag 25. februar 2016

Fortsatt i den Grå Bobla med Flotte Oppskrifter og annen Kos

HitermStein

Umulig å helt slippe det grå altså! Beklager det hvis du er lei nå, men eg kunne ikkje dy meg! Ja eg meine, se på disse lekre genserene!? Hæ? Kan ikkje bare overse heller liksom!

Du trenger jo ikkje strikke i grått, eg er sikker på hvis du visualiserer litt så finner du den perfekte fargen for deg,
her har du iallefall noen perfekte gensere:


Bildet over
Opp til str 46"



HitermStein

DENNE, denne havna klast på lista mi.....*Fortvilet*

Opp til str 53"



HitermStein

Str 87-104 cmover bystet



HitermStein

Opp til str 47"



HitermStein

Opp til str 48"


Alle disse oppskriftene kan strikkes i flere typer garn, NEI, det trenger absolutt ikkje være det dyreste selv om det står på garnlista her- DU velger det garnet du liker og ikkje minst det garnet lommeboka de foretrekker :) Kjør ditt eget løp
og ikkje minst stol på deg selv :) Det gjør eg! :) 




YES!
Nå er begge lommene ferdige og de ble selvfølgelig perfekte! hihi



Har også rekket opp vrangborda som vippet
og kommet i gang med ei ny :)
Tror eg ble fornøyd nå, hvis ikkje får eg heller rote frem Ibenholt pinnen min, ja for den svikter aldri!
Det er nemligen Ibenholt eg har brukt på vr.bordene på ermene og de ble helt perfekte!
Av og til så er det BARE pinnen(e)
som bestemmer nemligen!



Siden Ali kokt ei diger gryte med kjøttsuppe inviterte eg min mor på middag vettu, det smakte fortreffelig! Nå tar hun seg en middagslur, ja det er derfor eg sitter å blogger nå :)
Det verste eg vet? Jo det er å være på besøk hos noen som BARE sitter å klikker eller scroller på Pc/Mobil!
Fysj for en oppdragelse! Derfor benytter eg sjansen
når hun alikevel sover ;)

Laget en god karaffel med Lemonade til henne da hun ikkje drikker Pepsi og det var visst kjempegod! Det er som du se friske sitroner og lime, en dæsj med Zero (Lime/sitron)
og noen dråper med AppelsinBlomst Vann
(Kjøpes på arabisk butikk) resten er vann og masse isbiter :) Skikkelig friskt og godt :)



Etter at mamm`en har kwilt, ja da blir det som
seg hør og bør; Kaffi og Sukker!
Ååååå disse KokosBoller her! OMG! Eg blir sååååå DÅRLIG, men eg trykke de ned uten å blunke! Iallefall denne uka når "tante" er på besøk hehe Mmmm de er søren
meg såååå GODE! JAMMY!

Eg får ta å sette på litt ny kaffi før hun våkner og så blir det nok strikking og KOS utover kwellen :)




KOS deg DU også!




Tusen Takk for mange fine Vinter Snap!
I dag er det skikkelig VÅR her! Vel å merke 0 grader,
men masse fuglekvitter og snøklokker!





Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille :)

Ingen kommentarer: