mandag 15. februar 2016

Flotte GryteKluter - HekleOppskrifter

LittleOwlsHut

Alltid når eg skal ta noe ut av ovnen så blir eg litt desperat for grytekluten(e) er aldri DER! Det skulle vært en lov som sa at det burde vært Grytekluter over hele kjøkkenet! Når de er så fine som dette, ja DA er det ei heller et problem!
Eg er SØKK forelsket og alle disse ligger nå i mappa mi så JA-til Sommeren blir det hekling! Å hekle små ting er forresten supert å ta med seg ut på tur og på stranda :)

Regner med at du også finner deg noen favoritter her som du bare MÅ ha! KOS DEG!

Bildet over



LittleOwlsHut




LittleOwlsHut




LittleOwlsHut




LittleOwlsHut




LittleOwlsHut




LittleOwlsHut



Ikkje sant at ALLE disse var like fine?
Vanskelig å velge èn eller noen!
Hadde jo vært koselig med noen nå til Påske :)

* * * * *


Dagen i går ble bare bedre og bedre utover,
Amira kom hjem og me knusekoset oss masse!
En god venninne av henne kom også, me skravlet og hadde ei skikkelig kosa stund :)

Endelig fikk eg glatta håret mitt så nå skinner det så fint, skulle virkelig hatt noe mer god shampoo, merker det med ÈN gang på håret altså! Blir så floket og ekkelt så eg må virkelig gå til innkjøp av min egen glattetang!
Det er helt magisk! 

Amira nappet/klipper brynene min og det kan du si trengtes! Hadde virkelig granskog i pannen hehe Hun er sååå flink kan du tro! Nå føler eg meg så fresh og fin hihi

Er i grunnen straks klar til å fyke ut dørene! Skal inn på senteret å kjøpe noe enkelt MEN godt til lunsj, en koselig gave og så er det opp til mamm`en :) Jepp, Morsdag kan feires i dag også: 2.Morsdag hehe Har med meg strikkekurven så det skal strikkes og skravles :)
Blir nok veldig koselig :) Hvis eg husker det skal eg ta bilder av det flotte teppe min mor har strikket! Du husker gjerne at hun fikk kurv m/garn oppi av oss til 75 års dagen
i november? Jepp, nå er det ferdig :)

Men nå må eg gå å få på meg noe mer anstendig enn en pysj og komme meg avgårde :)
Me tastes senere :)




KOS deg og ha en
Flott Mandag -
Her er det Vinterferie :)





Go`klem fra Vibbedille i Ferie Humør :) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grytekluta med POTESPOR!!! JAAA, helt perfekt for meg, takk for linken.
Kos deg hos mamma i dag.

Jorun sa...

Så mye morsomt!! Sauer!! De tror jeg at jeg må ha! :-)