torsdag 25. februar 2016

Dramatiske SommerSjal - Lekre StrikkeOppskrifter

Lisa Mutch

Sjal er et helårsplagg, det kan brukes til alt og over alt! Garntypen du velger bestemmer en del av bruksområdet. Merino er et flott alternativ til Sommersjal! Du trenger ikkje bruke sarte farger bare fordi det er sommer, neida, vær nå litt dramatisk der du inntar stranda med en flott
sjal tullet rundt deg :) Ja du kan fint bruke ull om sommeren, ingen problem :)

Se på disse råflotte sjala eg snublet over:

Bildet over
Strikket i tynn Alpakka/Silke/Kasmir




Lisa Mutch

Tynn Merino



Lisa Mutch

TynnMerino



Lisa Mutch

Tynn Merino



Lisa Mutch


Her har du virkelig muligheten til å være dramatisk!
Sett noe SÅÅÅ flott??
WOW sier bare eg! "Give It To Me"


Tynn Merino


Fasongen på disse sjala så veldig anvennelig ut så dette er virkelig noe for meg! DU husker gjerne at eg for litt siden startet på et Oransj/Grått sjal av Melanie Berg?
DETTE vettu? Det har eg bare avslutte, JA det er dritkult, MEN det buer i kanten oppe og da har eg problemer med
å bruke det! Liker best sjal som har rett kant,
hvis det er trekantsjal :)

* * * * *

I dag er det 0 grader ute og KNALL SOL! Wow for et vær! Hadde visst vært et hekkan å skrape bilen kl 8 men nå er det bare flott :) Ali har fra tidlig morgen av laget Kjøttsuppe til middag, passer jo fint på en sånn dag og en litt sånn typisk torsdags middag :) Har invitert min mor så da blir det vel strikking og skravling resten av dagen og kwellen hehe

Frem til da må eg bare nyte litt Me-Time! Formen er slettes ikkje innafor, men eg håper den kommer seg :) MÅ iallefall få ferdig den vrangborda i dag sånn at eg kan ha Trådfest
i kwell og SÅÅÅ kan eg starte fredagen og helga med et NYTT prosjekt på pinnene! Må nok ta en "ElleMelle" for hva eg skal starte meg!!! Merino eller Finull? Hmmm *Tenker*




KOS deg og ha en
STRÅLENDE torsdag :)





Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: