lørdag 20. februar 2016

Det Enkle er ofte det Lekreste! - RilleOppskrifter

Lili Comme Tout

Av og til er det enkle det beste...
PENESTE-og det er RilleStrikk!

Ja eg syns det er skikkelig fint og har eg muligheten til
å velge så blir det riller :) I det rette garnet syns eg det er veldig rent og pent! Kjedelig? JA! Hvis du virkelig legger ut på et stort prosjekt, ja DA kan det bli skikkelig kjedelig-T.o.m SOVEkjedelig! Til små plagg derimot er det helt innafor
og veldig overkommelig, derfor var det ikkje så rart at eg falt for dagens oppskrifter.....Sukk....


Bildet over
Str 6 mnd-10 år



Lili Comme Tout

Str Newborn - 24 mnd



Lili Comme Tout

Str 1-12 mnd/2-10 år
S-M-L



Lili Comme Tout

Gratis Oppskrift
Str +/-  9-12 mnd



Lili Comme Tout

Str 6/9 mnd - 10 år


Nå? Fått et annet syn på Rillestrikk eller? En ting som er sikkert, skal du kaste deg over f.eks voksenstørrelse eller et teppe i riller, ja da bør du sørge for å ha en serie tilgjengelig, helst med mange sesonger!! Ja det KAN gå litt tregt,
men til gjengjeld blir det såååå lekkert!

* * * * *

I dag, ja I DAG skal eg bevege meg MINST mulig!
Er helt utslitt etter i går så kvelden i går gikk veldig sånn
i slow-motion kan du si....det var himmelsk når eg endelig
kunne krype under dyna!
Ikkje så lurt å legge seg for tidlig heller for da våkner eg grytidlig så eg tvang meg til å sitte litt oppe!

Tok for meg neglene mine, men de var enda litt skjøre så eg måtte klippe de ned litt, men fy søren de lakkene var GODE! Lette å ta på og tørket fort fort! Sånn liker eg :)

Målet for dagen er å komme meg ned til vrangborda på arm 2! Når arm 2 er ferdig skal eg ta å strikke hovedvrangborden litt lengre for den vipper! *Irriterende* og deretter er det bare å kaste seg over lommene :) Eller kanskje eg skal svinge nåla og fixe noen maskesting først!? Har ikkje HELT bestemt motiv ennå, men eg har noen ideèr :)

Men nå skal eg komme meg på badet og skifte pysj og sette på ny kaffi, det er lørdag og den skal absolutt nytes!
Ute er det slettes ikkje noe vær å skryte av og det har blitt dårlig med strandturer i ferien gitt! Ja eg mener ca 0 grader, kuling og regn er slettes ikkje det fineste været!




KOS deg DU også og ha
en Eventyrlig Herlig Lørdag!





Go`klem fra Vibbedille på lading :)

Ingen kommentarer: