torsdag 7. januar 2016

Strikkekunst som tar pusten fra deg! - Strikkeoppskrifter

Kieran Foley

Det er sjeldent at eg blir fullstendig målløs og må hive etter pusten, men det måtte eg da eg fant disse vakre prosjektene! Hvis ikkje dette er kunst så er ingenting kunst!

Det er Kieran Foley fra Irland som er designeren bak alt
dette rålekre, ja du må bare nyte!


Bildet over



Kieran Foley




Kieran Foley




Kieran Foley




Kieran Foley



Hvis du vil se flere kunstverk av Kieran Foley kan du nyte prosjektsidene hans HER eller du kan kose deg inne på Bloggen Hans - Takk for at finnes personer
som kan designe slik som dette!
Det måtte jo vært en drøm å hatt noe sånt på pinnene :)


* * * * *


HAHA eg må bare le, hehe Eg sitter her enn å eg,
strikker og drikker kaffi, Amira? Joa hun SOVER ennå hehe Har prøvd å vekket henne, men gryntet hun responderte med tydet på at hun var meget trøtt hehe Da er det i grunnen bare å vente å se om hun står opp i tide for en tur hjem til henne :)
Koser meg likevel eg, ja for det er så GODT å ha henne her hjemme og dagen er fortsatt lang :)

Planen min i dag var å fortsette å rydde klær, men eg ble liksom sittende her sånn halvveis på vent og da blir det ikkje mye gjort :) Kanskje eg heller skal ta å stryke over skjorta til Jr? Tror muligens den kunne trengt det - Åååå det skal bli gøy å sende han avgårde i kwell, HJELP så store ungene plutselig er blitt! Jr er snart 14 år han.....10 år siden han debuterte her på bloggen hehe Jepp, han var akkurat fylt 4 år da eg startet å blogge og i mai har eg blogget i hele 10 år!! Jøss! Hvor mange år var det eg var igjen??




Jaja, me får bare KOSE oss videre :)







Go`klem Vibbedille :)

1 kommentar:

Håndarbeidsfrua sa...

Ingen skal komme å si at designeren ikke var modig. En eksplosjon i farge og mønster til å bli glad av. Vi er vel litt forsiktige av oss. Mulig vi skulle gitt litt mer F i hva som passer sammen og blande og mikse.
Kos deg med en lat dag. Det som blir gjort, blir gjort. Og resten tar vi en annen gang.
Klem fra Liv