søndag 10. januar 2016

Rålekre Jakker til Unge og Voksne damer - Lekre StrikkeOppskrifter

Hanna Maciejewska

Strikketøy som har det lille extra å by er alltid kjekkeste
å strikke, ja for ikkje å snakke om å kle seg i! Beundrende blikk haggler og man er såååå stolt over at DETTE fixet eg :)

Fordi om et strikketøy har det lille extra betyr det slettes ikkje, nødvendigvis, at det er så utrolig vanskelig! Neida, mange ganger tror man at når det som ser mest komplisert ut er veldig vanskelig, men når du sitter med det der på pinnen så er det jo så lett, jepp, èn maske om gangen
så fixer man det meste :) 

Syns virkelig at Hanna Maciejewska fra Polen har truffet blink med mange av sine vanvittige flotte design! Er du ikkje enig? Du kan selvfølgelig ser mye mer av hva hun designer
Her Inne og du kan lese Bloggen Hennes

Du kan også nyte noen av mine egen favoritter:


Bildet over
Str 1,5 - 12 år



Hanna Maciejewska

Opp til str 52"



Hanna Maciejewska

Opp til str 51"



Hanna Maciejewska

Opp til str 50"



Hanna Maciejewska

Opp til str 50"


Hvor lang er di liste??? *ler*

* * * * *

Tror du jammen ikkje SNØEN kom hit i går? Med tanke på den store Gressbrannen på Lifjellet var det nok veldig positivt, eg? Jo eg hadde litt blanda følelser og litt snytt for at den ikkje kom til Jul....MEN, likevel ble eg litt giret og fylte opp diverse ballonger og dill med vann og satt ut på terrassen hehe Jepp, evig optimist og nå håper eg minusgradene varer, iallefall lenge nok til at eg kan skryte av mitt vanvittige kunstvek i is *ler*. Det er da noe som heter; "Man tager hva man haver", ikkje det?? hehe
Blir gøy i kwell MoHaaaa

Siden eg allerede har nevnt brann, så er det nok sikkert mangen av dere som husker Huset i Tananger Havn hvor eg arrangerte Strikketreff i noen år? Det er så trist, men det også Brant i går... Selv har eg mange gode minner der, både fra de store treffene eg arrangerte og ikkje minst Strikkekafeèn (Krabbeloftet) som holdt hus der i flere år. Håper virkelig det lar seg restaurere!


Nå idag, søndag, ja da skal gjøre NADA!! Ryggen er på trynet og det som burde vært gjort kan absolutt vente til hverdagen, ja, for i dag er det søndag! Eneste eg skal gjøre er å skifte pysj og parkere meg i sofaen under teppe,
ja eg nevnte at det er SNØ? Da er det kaldt hehe

Skal tenne noen lys for det er helt overskyet og dunkelt inne og så skal eg faktisk nyte snøen fra sofakroken, det sørgelige er at i følge Yr.no skal det regne i morgen som følges opp med minusgrader etter hvert så her blir det nok en del festlige tilstander skal du....eller høre....*Liker ikkje*





UANSETT!
Nå er det tid for å nyte dagen!
KOS deg masse DU også :)



Takker igjen for mange Koselige Snap, mail og sms :)
Prøver så godt eg kan å svare litt på de fleste ;)

Men èn ting det ikkje nytter å spør meg om er om eg kan sende den eller den oppskrifta, iallefall om det er en kjøpeoppskrift ;) Ellers så hjelper eg deg så mer enn gjerne, ja enten med link til oppskrift eller strikkespørsmål :)




Go`klem fra Vibbedille i KoseMoseModus :)

Ingen kommentarer: