tirsdag 19. januar 2016

MorgenTreningen er Unnagjort!


Da er eg klar!

1-2-3 KJØR PÅ!



Koste, Koste......



...Tøy og Bøy.....



Ca 10 min senere: FERDIG! :)


Ja ikkje sant!?? Snakk om bli overvåket! Satt her i sofaen
og så at småfuglene kom for å se etter mat, pga snøfall i går var maten litt borte. da er det frem med kosten og børste bort slik at småfuglene ikkje druknet i snøet på vei til matfatet hehe Selve maten måtte jo også fikses, derav all bøyingen.
Fikk også laget til en "hule" rundt islyktene :)

MorgenTreningen ble altså i dag utført i Pysj og Morgenkåpe FØR eg var ferdig med første kaffikopp!

Var ikkje RART at Ali lå inne å lo seg ihjel på sofaen! Paparazzi`en min!

Hans kommentar:
"Det er bare DU som kan gjøre slik i pysjen,
kan du ikkje bare fortsette ved inngangen også!"




Været var UPÅKLAGELIG selv om det var KALDT!
Gikk barføtt i Crocs! haha

Alt for småtippene-Har DU husket å mate de??


Nå skal eg ha meg 1 time her i kroken før eg må ned
å kjøpe melk + eg skal inn på NILLE!
Jepp, i dag KAN det virkelig bli FARLIG! MoHaaaaa
Galskapen lenge leve sier bare eg!



JuHuuuuuu





Go`klem fra ei Vibbedille m/muskler hehe

Ingen kommentarer: