torsdag 28. januar 2016

Lekre StrikkeOppskrifter og 2 Heldige Vinnere

Valley Yarn/ Kirten Hipsky




Ramlet rett og slett over noen lekreBaby Tepper i dag og siden eg vet at mangen av dere snart blir Bestemor syns eg det passer fint :) Flere av dere er allerede bestemødre + mangen av dere venter barn selv og eg er sikker på at en hel haug av dere er tanter til småtroll :)

Bildet over



Valley Yarn/ Kirsten Hipsky

Fant en liten jakke som eg syns var såååå søt!
Under finner du tilhørende teppe :)




Valley Yarn/ Kirsten Hipsky




Valley Yarn / Kirsten Hipsky




Da har du litt småtterier å potle med, ja sånn i tilfellet du ikkje har noe å strikke på hehe




Da er det på tide å finne ut hvilke 2 heldige det er som kan velge 1 oppskrift hver blant disse 3:




Virkelig noe flotte og skikkelig GODE luer dette er :)

*Trommevirvel*





Første Vinner er

Gratulerer såååå mye!
Tenker det blir noen luer i gaveboksen fremover?




Vinner Nr 2 er



Gratulerer sååå mye!


Det dere 2 gjør nå er å sende en mail til Monica så sender hun oppskriften dere velger tilbake på mail:
Mailaddressen som brukes er;
lunamondesign@gmail.com


* * * * *

Kan trooo eg har hatt en DEILIGE dag i dag!
Mmm har sitter her i stolen min siden ca kl 11 til halv 3
og BARE strikket + eg har svart på masse mail og koselige Snap fra dere, var skikkelig koselig!

Å vettu ka? Nå skal eg til frisøren igjen på mandag og eg GLEDER meg stort! Er jo så heldig og har min egen frisør
og eg kan VIRKELIG anbefale Floke Frisør . Vettu? Eg bare MÅ si det, men da eg hadde vært der første gang var det aller første gang at eg IKKJE hadde vondt i hodet etterpå! Snakk om en skånsom frisør, ja hva angår produktene :)

Men du? Eg skal komme tilbake til dette, for eg lurer jo på om DU har et forslag til HVA eg skal gjøre med håret mitt?
Nå er det kommet seg ned til rompa....hehe
Nei, eg vil ikkje klippe m eg kort.....

Anyway, dagen i dag, etter mange kosetimer for meg selv kjørte eg å hente Jr på skolen i 3 tiden, tok oss en valsetur på butikken, plukket med oss litt begge 2 som me mente kunne være kjekt/godt til helga, Ja du har hørt om "Tor" som er ventet her i vest?? Hekkan DET kan bli heftig!

Deretter satt me snuten på Tasta, men først innom Gabbas som er i mitt hodet;Verden Deiligste Slaktebutikk!
Da eg var lita og bodde like i nærheten var me tittgjengde der og det var en fryd å komme inn ditt :) De er rause med smaksprøve så Jr valgte en del Go`biter; Roastbiff, fenalår, diverse salater, lammerull og så skal me tydeligvis ha PØLSER på lørdag!?!?! Hæ??

Jepp, me ble anbefalt noen STORE halvtykke pølser som så litt ut som Pepperoni når me skar av den, bare det er lam
og okse, godt krydret. Disse skal ta skjæres i biter og stekes, serveres med f.eks kålrotstappe, stekte poteter og gode grønnsaker :) Tror t.o.m eg som ikkje liker pølser kommer
til å syns de er gode :)

Oksehalene kostet 70 kr pr kg og DET syns eg er DYRT, hallo, ville kjøpt til 4 voksne og me spiser MYE, så nei, eg droppet det i dag-Ble jammen dyrt nok hehe Kan jo si det sånn: SÅ mye har eg aldri betalt for 5 pølser før hehe

Før me kjørte hjem durte me litt videre slik at Jr fikk kjøpt Headsettet sitt og han ble kjempefornøyd :)

I tastende øyeblikk har eg invadert Go`stolen i pysj godt inni et teppe og er klar for kwellen :)

Nå skal det STRIKKES :) 




KOS deg masse og ha en
Fortryllende Kwell :)





Go`klem fra ei Glad & Fornøyd Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer til vinnerne, da venter jeg på mail fra dere.
Spent på hvem som er DIN favoritt.

Ha en flott kveld i go'stolen Gro :)

Magiske pinnar sa...

Å, så kjekt å vinna! Såg det ikkje før no, så skal få sendt avgårde ein mail med ein gong. Gler meg til å strikka huer framover :-)