lørdag 2. januar 2016

Lekre Små Prosjekter - StrikkeOppskrifter

Miriam Felton

Miriam Felton er en strikkedesigner fra Salt Lake City og har
i grunnen ganske mye lekkert! Nå viser eg bare en brøkdel, men hvis du tar turen innom HER da finner du mye lekkert!
Hun legger også ut nye design på Bloggen sin :)

Kos deg med linkene over og det eg har
plukket ut som noen av mine favoritter:


Sett noe så sart og lekkert før??
Bildet over



Miriam Felton




Miriam Felton




Miriam Felton




Miriam Felton


Disse syns eg faktisk var skamkule!!

Ååååå eg sitter bare her å spinner eg altså, for det finnes KUN èn ting som eg kan si stresser meg!
Kan du gjette hva?? Ja, helt riktig;
Når skal eg finne tid til alt eg VIL/MÅ strikke??
*Finner meg ei ny notatbok snart-Nr 1 snart full...*


* * * * *

Ahaa du kan TRO det var HIMMELSK å stå opp i dag!
Mmmm det luktet herlig LimeAjax i stua etter rundvasken
i går! Det er bare såååå skjønt! Enda bedre blir det når eg får hengt opp gardinene i dag! Må bare finne 2 klehenger til, har 4 lengder og eg henger en på hver henger inni dusjen. Deretter så dusjer eg alle lengdene godt sånn at eg er sikker på at all såpa er ute, når de har rent skikkelig av seg henger eg de opp våte :) Har gardiner som ikkje skal strykes og de blir så glatte og fine på denne måten. Eg gjøre dette
i dag for eg MÅ sette på en maskin med koseklær,
ja gardinene ligger i utslagskummen på vaskerommet.

Stort mer skal eg vel ikkje gjøre i dag...tror eg?
Trenger både en og 2 hviledager nå hehe Muligens det blir en kjapp`en ned på senteret? Hmmm får høre med Ali når han står opp om det er noe me trenger :)

Han annonserte at han laget ikkje noe mer mat nå før mandag så me får spise rester og kjøleskapinnholdet
enn så lenge :) Tviler på at me vil sulte haha

Det eneste eg kommer på at EG trenger er noen kubbelys, men om eg gidder er en helt annen sak...

Men vettu hva? En kurv har kommet inn i varmen fra lageret! Jepp, eg må ha et annet prosjekt ved siden av Sotrakoften,
nei eg trenger ikkje noe avlastning ennå-
Det er heller samvittigheten som svikter hihi

Hva det er?? Tja, det er det/den der skjønne.....HAHA......
eg skal ta bilder og vise deg i neste innlegg, OK?
Fikk faktisk litt lyst å strikke noen masker på det/den nå eg, eller...? Hmmm
Skulle helst hatt det/den ferdig forrige måned!

Jaja, eg får ta å svelge denne kaffikoppen
og få gang på der gardinene....






KOS deg og ha en FLOTT
formiddag, det skal eg :)





Go`klem fra ei lettet Vibbedille :)

1 kommentar:

Beate sa...

Oi, her var det mye lekkert ja! Takk for tips!!