søndag 31. januar 2016

Lek med Heklenåla og Farger - Gratis Oppskrifter

Tamara Kelly

Når eg hekler syns eg det er så lett og gøy å leke med farger! Det er som å male, har du merket det? Fant noen skikkelig kjekke hekleoppskrifter som du kan kose deg med,
Gratis er de også :) Ikkje å forakte på en søndag :)



Bildet over


Tamara Kelly




Tamara Kelly



Tamara Kelly




Tamara Kelly



Bortsett fra å rydde bort litt Julekakebokser har eg stort sett strikket og DET har eg tenkt å fortsette med for nå kom Amira hjem her og DA kan eg ikkje dille for mye :)
Nå skal me kose oss :)




Ha en fortsatt Herlig søndag!





Go`klem fra ei Glad Vibbedille :)

1 kommentar:

Edny sine puslerier sa...

Den lille heklejakka var veldig morsom. Hadde jeg hadde ei lita jente å henge den på, så hadde jeg prøvd meg på den. Takk! Kanskje senere;)