søndag 3. januar 2016

Lek med Farger i Vinterkulda - StrikkeOppskrifter

Louise Zass-Bangham

Ingenting er som klare flotte farger i vinterkulda, ja og eg skal jammen si eg angra at eg tok av flanellen på senga i går!!!
Å du milde gresshopper det var ISKALDT under dynene!
Joa, vinduet hadde stått opp, men dog, dynene skal ikkje knirker selv om det er godt med "Crispy" rene sengetøy hehe Det tok sin tid før varmen rakk meg til knærene
skal eg si deg! Men nå, tilbake til fargene!

For at fargene skal være perfekte om vinteren (etter mitt syn)
ja så bør det nesten være snø ute, noe det er veldig lite av her i vest! Men fykende kuldegrader er søren meg kaldt! Akkurat som spiker i lufta pleier Ali si! Han er trossalt araber som fryser i sommerbrisen, ja selv etter 25 år i Norge

Men anyway, kle deg i farger og forkort ventetiden......
på Våren!


Bildet over



Louise Zass-Bangham




Louise Zass-Bangham




Cyndy Regeling

GRATIS



Clementine Knits

GRATIS

Nå er det bare å strikke i vei og pakke seg inn
i myke varme farger fra topp til tå!
Vinteren er tilbake til normal og kan både bli kald og lang!
Hvis du vil kan du jo bare fyre opp peisen,
i mitt tilfelle blir det Lyse sin peis.....


* * * * *

I dag mener eg det: Eg skal ikkje gjøre en dritt! Meine det!
Eg sa det i går også, men da ble det litt av hvert, ja eg gikk t.o.m på butikken jo! I dag blir det NADA!

Amira og de har mer eller mindre flyttet og pakket ut i hele natt så eg håper de også får slappet av i dag før arbeidsuka starter. Gleder meg til å besøke henne i leiligheten :)
Er jo veldig stas også :)

Blir spennende å se om Jr klarer å dra seg ut av senga kl 7
i morgen! Er nesten umulig å snu døgnet de siste dagene av en ferie med mye rangling, så da er det bedre å være hard og satse på å komme seg tidlig opp første morningen hehe Blir spennende dette hehe Tror nok det blir tøft!
Synd de ikkje har gym de 2 første timene MoHaaa
Hadde passet fint for å "komme i gang" *ler*

Nei, eg får ta å hoppe i dusjen og få på meg en god og varm pysj! Ja pysj ja, vettu ka eg gjorde før eg la meg i natt??? Hihi eg kjøpte meg en NY pysj, eg måtte bare,
ja for eg klarte ikkje å la være!

Tror du skjønner hvorfor....ja iallefall om du kjenner pysjbehovet mitt hehe


Sant du har full forståelse????
Bestilte den fra Ellos :) Kommer på onsdag! JuHuuu



Nei, nå må eg få gang her sånn at eg
kan starte med strikkinga!




KOS deg og ha en
festlig sløv søndag :)





Go`klem fra Vibbedille :)

3 kommentarer:

Sylvia Iremark sa...

Takk for dagens smil og smålatter <3

Anne Elise sa...

Du frister, du, med den ene oppskriften flottere enn den andre....!!
Ja, ja, her hos meg strikkes det lys blått babyteppe for tiden, venter nytt barnebarn ganske snart!
Har fått bestilling på enda et babyteppe, så det blir vel det neste. Så får jeg se hva det blir innimellom. Blir nok sokker og votter + luer, tenker jeg, men en vet jo aldri hva en faller for fristelsen til å starte på.
Ha en flott søndag!

Sylvia sa...

Hallo Vibeke
Enda en pysj!!!! Hvor mange har du nå?
Jeg har to, men i vinter bruker jeg kun den ene, som er hullete, men den duger.
MEN i dag har jeg på meg ullundertøy som koseplagg. Noe så deilig. Blir det veldig kaldt fremover, blir nok den brukt som pysj også.
Så mange fargerike plagg du viser her. Da får jeg lyst til å starte opp noe nytt med en gang! Men det skal jeg altså ikke........
Ha en fortsatt fin søndag.
Klem