fredag 15. januar 2016

Kofter-Regjerer i Motebildet

//Reklame


INGENTINGE er som å starte helga med et
Fantastisk FLOTT blad i postkassa!

Det nye Koftebladet til Familien er i salg fra mandag 18/1
og det skuffer overhodet ikkje!

Det er et resultat av Koftekonkurransen og her får du oppskriftene til finalistene + hele 44 andre oppskrifter på kofter fra designere som Kristin Wiola Ødegård, Vanja Blix Langsrud og Tine Solheim

Det er retten og sletten bare til å GLEDE seg!

Av de 55 koftene i bladet valget eg meg ut noen få på første øyekast, disse falt eg for fordi at fargene tiltalte meg sammen med mønsteret - Regner med at KofteLista mi blir enda lengre når eg kikker en gang til å "ser"
koftene for meg i andre farger :)

Det er bare å NYTE:



Kjenner at den lang her skriker til meg!
Akkurat slik som på bildet vil eg ha den!




Lekkert!



Åååååå <3 


Bare se det for deg: Eg sitter her å hopper samtidig som
eg sjekker ut garn på nett, VILLE tilstander i en ellers
så rolig krok *ler*

En ting som er sikkert er at eg kan ikkje starte på EI kofte til!?? Nei eg kan ikkje, eg må holde meg selv i nakken nå altså, ja for Wiolakoften mangler 2 halve ermer +
eg har jo nylig startet "Stjernetrøya fra Sotra"!
Det får da være måte på, eller??

Mulig DU har mer plass i kurven enn meg og kan tillate deg en kofte til og da er dette bladet noe for deg :)

Hvis du ikkje vil vente helt til mandag med å sikre deg dette bladet, eller hvis du f.eks har lang vei til butikken, ja da kan du sikre deg det ved å sende en Kodeordet KOFTE16
til 2205, prisen er 99,- (Samme pris som i butikken)


* * * * *

Skal LOVE deg at det er KALDT ute i dag! Bikkjekaldt rett
og slett! Hadde på meg ei lang kasmirkåpe i dag som er veldig god og varm, men vinden trekker opp gjennom ermene og DET er kaldt det! Brrrr

Jr skal i bursdag kl 17 til 21.30 i dag, og det er ganske langt dit den er så eg styrer på her i håp om at han kan få sitte på med noen andre for eg kan ikkje kjøre så sent på kwellen.....Nei, det er medisintid kl 20 og da stopper det seg selv....Av andre grunner kjøre ikkje Ali heller. Håper virkelig det ordner seg for han har veldig lyst å gå.
Det er en av bestekompisene som han gikk i barnehagen
og barneskolen med, men som flyttet i fjor sommer.

Utover dette er me i grunnen klare for helg, Amira kommer hjem og skal være sammen med oss i morgen
og DET gleder eg meg til. Ali skal kokkelere god middag
og me skal kose oss :)

Nå etterpå skal eg gå å få på meg en ren pysj, litt kaldt å sitte her i en tynn skjorte! Jepp, eg hadde anstendige klær på meg når me var ute hehe 

Utover det vil Ali bare si god helg og KOS dere!

(Klikk og le)



KOS deg masse og NYT en
herlig fredag foran peisen :)





Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :)

2 kommentarer:

Vanja sa...

Hahaha, katta fikk fart på seg. 😂 Nydelige kofter, men av en eller annen grunn så har jeg fått monterings-skrekk! Strikka og monterte masse da ungene var små, men nå holder jeg meg til gensere i rundfelling eller raglan. Og kjoler til småjentene. Men kanskje én dag kommer det ei kofte som jeg bare MÅ ha.

Ha en fortsatt koselig kveld og hils tilbake til danseløven. 👍🏻

Unknown sa...

Takk for tipset, da er den bestilt. Veldig kjekt med det som kommer i posten, når man selv ikke kommer seg på butikken.
God helg til dokker.