torsdag 7. januar 2016

Jentefut eller Gentleman?


I dag er dagen her!
Dagen Jr har sett frem til med litt blanda følelser: Nyttårsballet!
Første gang i dress og skikkelige selskapssko hehe
Første gang kledd som en Gentleman!

Eg er sååå GLAD for at eg har 2 barn, 2 barn som fungerer sååå bra sammen og som er sååå snille med hverandre,
ja eg VET, me er heldige <3


Storesøster Amira har vært her hele dagen og hun har klippet og stylet Jr etter alle kunstens regler! Ja hun har klippet han siden han fikk hår, jepp, hun var ikkje så gammel første gang! De 2 har vel vært innom de fleste frisyrene
og Jr har bare funnet seg i det meste, ja selv om han egentlig vil ha litt langt hår hehe Det skjer nok ikkje så lenge Amira er utstyrt med saks og klippemaskin hehe



Nå var håret blitt ganske langt altså, sånn går det når den planlagte Juleklippen gikk i vasken ;)



En kjapp siste finish og såååå......


....er han klar!
JA!
Eg er virkelig STOLT av denne Flotte unge "mannen" <3 

Nå gjenstår det å se om all lærdom som med 3 andre har banket inn i han siden han var liten! Han fikk tidlig høre at jentene skulle behandles som diamanter noe som resulterte
i konstant Håndleiing av jentene i barnehagen og hadeklem og nuss :) Ja han var en virkelig sjarmør da han var liten :)

Håper og tror at han får en FLOTT kwell og at det ikkje oppstår situasjoner hvor noen ødelegger for alle, det skjer jo
i denne alderen, men eg satser på at kvelden går knirkefritt :)




Vel og greit at Amira er en liten ung dame,
men Jr har virkelig blitt en stor lillebror <3 
Skjønneste unger i hele verden skal vites <3



Nå skal eg bare lukke øynene et bittelite øyeblikk hehe

Kwellen skal nytes med jordbær og kaffi :)
Ali har kapitulert under dyna så eg får noen timer Me-Time
til eg må vekke han for å hente Jr på skolen kl 23 :)
De har t.o.m fått fri første time i morgen hehe
Jaja, godt å få sove et par timer extra!




KOS deg masse DU også!
Nyt en flott Vinterkwell :)






Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Virkelig en staskar har han blitt!

Anne Elise sa...

For en flott kar!!