lørdag 16. januar 2016

Iskaldt i Snøen


JAaaaa det ble tur! Ut i kulden og ned til havet :)
Men du? det var ISENDE kaldt!
Det blåste betraktelig mer her nede enn hjemme,
spaserte litt rundt omkring og knipset litt bilder :)

Kledde meg godt, 3 lag med ull rett på huden,
men det hjelper lite når det blåser :)

Nye votter som krevet et fint bilde, fikk de av en bloggleser som heter Henriette og eg er så glad i de!
Det er havskummønster oppå,
men eg har ikkje oppskrift dessverre ;)

Kjolen har eg strikket selv med utgangspunkt
Still Light Tunic med litt forandringer.
Har strikket den i Melert ASK (Hifa2)



Da slenger eg bare ut litt bilder av ei som leker litt i snøen:





Habibi`en min <3



Hestholmen :)



Etter den lille turen her nede kjørte me å hentet Amira <3
Nå sitter me her i hver sofa og skal ha en herlig lørdag,
Ali kokkelerer biff med masse Go`saker :)

Skal me andre ord bare NYTE dagen :)




KOS deg du også
og ha en skjønne dag :)






Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille :)

1 kommentar:

Unknown sa...

sikke en skøn kjole:)