onsdag 20. januar 2016

Hvem Vant? Er det DEG? + en Gla`Nyhet!


Har hatt en liten konkurranse noen dager hvor du altså kunne vinne garn til disse vottene, akkurat i disse fargene,
Kult ikkje sant?

Vottene heter InCenter og oppskriften kan kjøpes HER!




3 nøster med Østlandsgarn er altså premien, Random og eg har trukket en tilfeldig vinner og den heldig det er........



GRATULERER!
Skal prøve så godt eg kan å få det i Posten i morgen, siden du bor i Danmark må eg uansett på postkontoret å få på flere frimerker hehe SÅ KULT at det ble deg :)

Send meg en MAIL med adressen så fort som mulig så kanskje du har nytt strikketøy til helgen selv om pakken skal over "fjorden" KOS deg masse <3 


* * * * *

JUHUUUU eg er sååååå GLAD! Jepp!
Eg har fått meg NY Go`STOL, ja hele 2 stykker faktisk hehe

Svart skinn Reclainer m/innebygd forskammel.
Nå kan eg svinge, vippe og legge meg flatt! Så nå blir det på stedet SOV! HAHA

Begge stolene står akkurat nå i garasjen, pga klunk is
og minus 11 grader nå tar me de opp i morgen. Satser på at Jr kan bidra der :) Da me gikk i ettermiddag tok eg en "seiletur" og klask på ryggen! Skamslo rompa, de ene låret og "vingene" på ryggen. HELDIGVIS hadde eg 2 hetter som lå i en krøll i nakken så eg slo ikkje hodet! TAKK og PRIS, men hekkan eg kjenner det ja!
Hadde trengt en ny stol  liksom hehe
Men, er lykkelig fordi nå har eg 2!

I morgen skal eg avsløre hvordan kosekroken min EGENTLIG er! Det er en Grøsser! HAHA
Nå når ryggen "sviktet" har det ikkje vært noen god kosekrok og heller ingen andre skal sitte her, har en plan for
hvordan eg kan unngå det!

Fortsettelse følger.....


Skal love deg at det ikkje blir noen form for bevegelse her
i kroken i kwell, her tar man det strykende med ro!
Skal KUN strikke og KUN det!
Gleder meg til å vise seg Go`stolen min!
JuHuuuuuu



Men Du?
Har du brådder på skoene??
Eg skal virkelig finne frem mine når eg skal ut neste gang!
Men eg tenkte ikkje det var så glatt når det var
SNØ med singel på!
Jammen fort gjort.....




Håper DU har en fin kveld
og at du KOSER deg :)






Go`klem fra ei skamslått og OVERLYKKELIG Vibbedille :)

6 kommentarer:

Anne Elise sa...

Gratulerer til vinneren!

Vær forsiktig på glatta!! Håper det går fint med deg og at det ikke blir verre i morgen!!
Gratulerer med nye stoler!! Nyt dem!

Wenche sa...

Uff, pass deg på glatta! Gratulerer til vinner og gratulerer med nye stoler :)

Trine Tønners Høj sa...

Yeay hvor var jeg heldig :D

Lise "Lizzy" Engdal sa...

Haha, jeg var SÅ nære! xD Jeg får stikke på Nille selv å se om de er å oppdrive likevel da :P

johanne sa...

Håper det går bra med deg. Gratulerer til vinneren og gratulerer med nye stoler.

Håndarbeidsfrua sa...

Blir spennende å se i morgen da. Er deg vel unt å sitte godt.
Snø med småstein på er jo verre en klinkekuler på parketten.
Har (hadde) en liten rund eske, på størrelse med en snusboks, og i den var det brodder som var raske og enkle å få på. Kjøpt på XXL for en del år siden. Min datter fikk de da hun gikk gravid i forfjor, var redd hun skulle få seg en strekk, eller falle.
Kos deg nå resten av ettermiddagen med et strikketøy.
Klem fra Liv