fredag 1. januar 2016

Godt Nyttår! سنة جديدة سعيدة


GODT NYTTÅR!!!

Da er me i gang med 2016 og hvilket år det kommer til å bli!
JuHuuu

I kwell har me koset oss, me 3 alene og med Amira på Happy Snap fra Kr.Sand :)
Amira og venninnen har Party for 2 og de har
det visst ganske så gøy hehe

Me derimot har SPIST! Jepp, 2 ganger har eg sittet med matbordet og det er så HIMMELSK godt at det går nesten ikkje an å beskrive, det må nesten oppleves :)



Du må nesten bare NYTE bildene;





Litt vanskelig å skrive hva alt dette heter, men hvis du går inn på Snapchat - @vibbedille så ligger det film hvor eg forklarer så godt eg kan hehe, ikkje bare bare med arabisk, selv etter 25 år!

Ja tenkt du, i kwell er det AKKURAT 25 år siden Ali fridde! Jepp, han fridde på dansegulvet på "Black Out"
i Zurich mens me danset etter DENNE fantastiske sangen! 
Dvs me feirer i kwell......


.... ja me har jo t.o.m BALLONGER! :)



Ali fullstendig kaputt så han fikk kaffi`en ved bordet
og eg dalte ned i sofakroken :)

Han måtte t.o.m ha seg en kwil nå i kwell hehe
Mye arbeid å være kokk :)



Jr har koset seg i perioder inne på rommet sitt sammen med siden nettkamerater, de har spilt, brølt og hatt det veldig morsomt :)JA, me har koset oss alle 3, eg har faktisk fått strikket 2-3 runder på kofta mi :)
Snart ferdig med rosene, blir så lekkert altså :)

Nå skal eg bare nyte noen timer ut i det nye året før eg kryper under dyna og satser på at morgendagen er SNILL med meg, eg meine, eg har jo SPIST! hehe

Planen er jo å trylle stua mens eg hører Nyttårskonserten hihi
Blir helt MAGISK etterpå!





Kos deg videre, 
ha ei God natt og en FANTASTISK flott
1.Nyttårsdag!






Nyttårsklem fra ei Happy Vibbedille :)

12 kommentarer:

gimmeline sa...

Eg ønskjer deg og dine eit heilt fantastisk nytt år!!!!!!!!! Og stor takk for det gamle, med alt du har delt her inne! May the Force be with you! <3 klem frå meg!

Anonym sa...

Riktig godt nytt år til deg også :) takk for alt du deler. Lagelista begynner å bli lang... :) LK

ainaeh sa...

Godt nytt år :) heldige oss som får følge deg. De bildene dine skulle ligget ute med lukt og smak - det er nesten så jeg tenker "hadde jeg enda kjent en libanesisk kokk ☺ håper det nye året har med seg bedre helse - for deg og oss andre som trenger det :)

ainaeh sa...

Godt nytt år :) heldige oss som får følge deg. De bildene dine skulle ligget ute med lukt og smak - det er nesten så jeg tenker "hadde jeg enda kjent en libanesisk kokk ☺ håper det nye året har med seg bedre helse - for deg og oss andre som trenger det :)

Unknown sa...

Ønske deg og dine eit riktig GODT NYTT ÅR !!! Takk for alt du har delt med oss på bloggen din ! Fantastisk ærlig og hjertevarm dama er du! Nyttårsklem !

Unknown sa...

Ønsker deg å dine et riktig Godt nyttår! Nyttårklem

Unknown sa...

Ønsker deg å dine et riktig Godt nyttår! Nyttårklem

Unknown sa...

Da la jeg til vibbedille. Ikke @vibbedille... men hvilken et din konto -hilde

Unknown sa...

Da la jeg til vibbedille. Ikke @vibbedille... men hvilken et din konto -hilde

Vibbedille sa...

Eg heter bare vibbedille på Snap, mener det er en @ foran?

Unknown sa...

Fpr se om det gpr nå da. Nå som du har fått mitt nick . For vibbedille med @ foran.. hehe.. skal ik være lett ☺

Unknown sa...

Fpr se om det gpr nå da. Nå som du har fått mitt nick . For vibbedille med @ foran.. hehe.. skal ik være lett ☺