fredag 29. januar 2016

Gal Flott Teppe og en Koselige Kwell

Purl Soho

En strikkers drøm måtte vel vært en tur til PurlSoho
i Soho/New York?? Kjenner noen som har vært der
og eg tviler på de ble skuffet!

De har et eldorado av Gratis oppskrifter på nett og eg må stadig innom å kikke og det er så mye fint, ja av alt mulig :) Ta f.eks dette enkle, men knallflotte teppe!
Pga av effektiv og bevisst bruk av farger får det en
veldig kul effekt :) ME LIKE :)

Dette teppe er ikkje kjempestort-det er 99cm X 99cm,
men en idè er jo å strikke 2 stk og sy sammen, eller strikke 4 når du først er i sving så har et du et superflott sengeteppe :) Man må ikkje se begrensningene, men MULIGHETENE :)


Bildet over
Gratis Oppskrift

Purl Soho

Hvis du ikkje er kjent med Purl Soho må du
nesten sjekke det ut, Ok?

Du finner mange oppskrifter/ideèr på Ravelry HER -
Faktisk godt over 300 oppskrifter!
+ du kan besøke BLOGGEN hvor du også kan
gå litt bananas i herlig garn :)
ENJOY!




Som du ser er eg fullstendig klar for kwellen og ute herjer stormen! Er jammen glad for at det "bare" ble Full Storm
og ikkje Orkan, ja for eg syns det er skummelt nok!

Ali tok seg en tur på terrassen tidligere i kwell mens det var et "Rolig" øyeblikk og fikk bordene i den "trygge" kroken.
Var litt skummelt når de begynte å danse der ute :)



Hvis eg er heldig får eg Jr til å sitte i sofaen her
under Idol hehe derav alt "agnet" på bordet hehe
Som regel så pleier eg å se de første programmene av Idol, deretter blir eg lei, men eg pleier å få med meg Finalen :)
Det har jo gått noen år nå mener eg.....


Men uansett, ville i grunnen bare innom å Ønske deg en Herlig kwell og takke for ALLE de latterlig herlige Snap`ene dere sender meg, Koselige mail og kjekke kommentarer :)

Ellers så Gleder eg meg til mandag...."Traller i vei"





KOS DEG <3 





Go`klem fra ei meget fornøyd og glad Vibbedille :)

Ingen kommentarer: