lørdag 30. januar 2016

For Princesses-Only!


Sue Mercer

Alle me jenter har på iallefall ett stadie i livet vært en prinsesse, noen er det også fortsatt :)

Man kan være selverklært prinsesse eller en prinsesse
i andres øyne, eg er ingen prinsesse, men eg var vel ei "Sessa" da eg var ganske liten :) Etter hvert ble eg litt sånn guttejente og var med guttene i gata og klatret i trærene
og fikk sydde en del sting, men prinsessedrømmen blusset tydeligvis opp igjen da eg var tenåring og begynte
å delta i missekonkurranser :) Anyway, nok om det :)

Nå blir ikkje dette et innlegg om tiara og prinsesser,
men heller om noen fantastiske sjal som eg ser for meg alver bruker, dvs de er fulstendig EVENTYRLIGE!
Du må bare SE og NYTE;


Bildet over



Anna Victoria





Anna Victoria





Anna Victoria





Anna Victoria

Gratis
Strikkes med 1.156 perler!!!




Amy Shelton

Men, det er jo klart; Hvis DU fortsatt ER en prinsesse
så er det jo ingenting å vente på!
Finn frem heklenåla og sett i gang :)

Gratis :)

* * * * *


Da eg gløtte på gluggene mine under dyna i dag hørte eg bare DEN vinden, det var mørkt og eg tenkte at eg har jo heilt slutta å sova lenge....Men klokka var faktisk halv 11!
Ikkje løye det var mørkt! Det HAGLA jo! hehe

Sitter bare her å nyter stillheten for begge gutta sover,
ja t.o.m Milo ligger her i gyngestolen sin og Zznorker!

Lørdag ER virkelig en herlige dag, det er den dagen man unner seg litt extra, ikkje det? Her i huset blir det en litt merkelig lørdag; Jr skal sove borte hos en kamerat!
Det er sjelden kost det, ja for Jr har aldri vært særlig det! De er 3 kamerater som skal være sammen og det er GAMING i sentrum så eg tenker nok at de får det GØY!

Eg skal eksprimenter på kjøkkenet etter Jr sine formaninger! Ja du husker jo at me var hos slakteren her om dagen?
HAN kjøpte disse digre flotte pølsene og i dag skal de tilberedes hehe Ali har fikset kålrotstappe og det blir stekte poteter, brokkoli og altså stekte lammepølser :)
Som rå minnet de litt om pepperoni :) SÅ han får fint være med å spise før Ali kjører han til kameraten :)

På strikkefronten så nærmer deg seg å sette lommene på tråder og DA starte det kjekke! JuHuuu spørs om eg ikkje må ta å få tegnet ned de bordene/mønsteret eg skal bruke, ja eg må neste tegne det å regulere det etter eget maskeantall :) Det er jo det kjekkeste av alt! :)

Men det kommer eg tilbake til :)

Håper han "Tor" har vært snill med deg i natt?
Det blåser godt her ennå, men på langt nær slik eg så på nyhetene lengre nord på vestlandet.




KOS deg nå og ha en
Fortreffelig Fin Lørdag :)




Go`klem fra Vibbedille :)


2 kommentarer:

Xhantippe sa...

Her var det mange fine sjal. Nå fikk jeg lyst til å få et på pinnene. Ha en riktig god lørdag!

Anne Elise sa...

:-)