tirsdag 5. januar 2016

Enkelt og Lett til Småtrolla :) -StrikkeOppskrifter

Erika Flory

Åååå det ble en lang dag i dag! Gikk ganske tidlig hjemmenefra Ali og eg, me skulle ut å handle Tilbud på Obs og Europris hehe Fikk mye godt for pengene så nå er Boden (LilleDoen) fylt opp igjen :) Er ganske gøy å handle når du virkelig føler du får litt igjen :)

Bakdelen med en slik HurlumDag er at eg blir sååå sliten så nå sitter eg bare her å "samler" meg og lader opp til Strikkekafè! Er jækla kaldt ute så det frister ikkje å gå ut,
men så vet eg det blir så koselig! Satser på å overleve hehe



Har funnet litt småsnacks til smårollingene
og håper det faller i smak;

Bildet over
Gratis og Str 4 år




Erika Flory

6-18 mnd




Erika Flory

Gratis og 1-6 år



Erika Flory

Gratis og str 12 mnd



Erika Flory

6 mnd til 5 år


Her var det jo litt fine saker som er aktuelle nå til
Våren og Sommeren :)

* * * * *


Ahaa der fikk eg jaggu meg litt mat også servert:
Skive med eggerøre og laks, lett og godt :)

Jr holdt på å stupe da me hentet han på skolen, øynene seeeeg bare igjen hehe Så han, ja han kwiler hehe
Han skulle bestemmer seg når han våknet OM han orket
å gå på trening hehe Dagens ungdom altså, de er ikkje skikkelig trente på å rangle HAHA Jaja anyway så må eg ut, jepp, for me glemte jo å kjøpe mat til Milo stakkars!
Dermed blir det også Strikkekafè - krysser fingrene for at det er godt og varmt på Sjøhuset :)

Eg burde jo hatt et Turbostrikketøy for å holde varmen,
men eg tar med meg kofta eg :) Har liksom ikkje noe for hånd som eg vil strikke på nå :) Får heller hoppe i en varm dusj når eg kommer hjem hvis eg fryser!

Må nesten begynne å riste litt liv i Jr eg, ja og få i han litt mat hvis han skal på trening! Har vel mine tvil hihi




Men du?
KOS deg og ha en herlige
kwell, tastes senere :)





Go`klem fra ei mett Vibbedille :)

1 kommentar:

Anne Elise sa...

Stadig nye fristelser!!!!
Vi får se, vi fårs se....

Slapp av i kveld og nyt det å ha gjort gode innkjøp. Strevsomt kan det være mens det står på, men sååå deilig når ting er på plass.