mandag 18. januar 2016

Enda flere NYE farger jo! -GARN!


Ååååå eg gikk gadong i "Fella" i dag......Igjen.......

Skulle KUN innom Nille å ha 3 nøster av Østlandsgarn som eg skal sende til deg, men så vandret blikk kjapt over hyllene
og DER lå jo DEN herlige fargen! Ikkje Oker, men en nydelig Sennep! En av tingene eg tenkte da eg studerte garnhylla var at her er jo ALLE Wiola-Kofte fargene jo! Det skulle vært slik for 1 år siden, jepp, for da hadde eg fått Wiola`en for halvparten og det i et SUPERT garn! 

En annen ting eg tenkte på, ja det var et Domino Teppe......eneste unnskyldning for å kunne kjøpe litt av alle de flotte fargene! Sukk og Stønn altså :) Jajaja, eg VET eg har en del tepper *På GangSO WHAT?? Det er gøy mens det står på hehe Pr nå står 2 komplette kurver inne på Amira sitt rom med et teppe i hver kurv, når Lysten ramler over meg, ja da tar eg bare en kurv med inn. Garn, oppskrift
og heklenål ligger i kurvene :) Enkelt og greit, dvs hvis eg går på en smell å kjøper MER garn til et teppe, ja DA trenger eg også en ny kurv......De har noen skikkelig
FLOTT på Nille.....Sukk.....


Nei, eg vet ikkje HVA eg skal strikke av disse 3 nøstene-
De skal ligge å modnes litt tenker eg :)



Pakken DIN er klar den, har t.o.m vært på Posten og veid den og satt på frimerke! På den måten er det enklere å få den sendt FORT når en Vinner er trukket :)
Smart, ikkje sant?
På den måten får du nytt strikketøy til helga!

Hvis DU har lyst på disse 3 nøstene, ja da tar du en kikk HER og legger igjen en kommentar. Skal se det blir knalltøffe votter på deg også :)



JOOOOO det HAR vokst! hehe Det er bare så tynt at det er ikkje lett å se, iallefall er det dette eg har brukt mesteparten av formiddag på og skal fortsette med nå :)



Har iallefall ikkje så mye ute å gjør! KALDT!

En maskin med klær venter på å bli hengt opp og når neste maskin er ferdig skal eg vaske kjøkkengardinene og SÅÅÅ skal Ali fjerne Julevinduet på kjøkkenet :)
Grei arbeidsfordeling :)

Ryggen svikter og er slettes ikkje god så enn
så lenge bare sitter eg her :)
Tror eg må fyre opp ovnen litt her og få noe varme i kroken!
Blir nok til at eg bare sitter å koser meg, tror eg skal pakke meg litt inn i et teppe også ;)


En du da? Vært ute å måkt? Me har ca 6 kvm som måkes på plattingen foran inngangsdør og det er sånn Ali gjør når han kjører Jr om morningen, dvs me slipper billig unna!





Sett deg godt til rette, 
tenn noen lys, kok kaffi og innta
Strikkekurven og NYT :)







Go`klem fra ei VærSyk Vibbedille :)

Ingen kommentarer: