lørdag 30. januar 2016

Det Perfekte Fargespill! -Nydelige Strikkeoppskrifter

Mary Scott Huff

Som du sikkert har funnet ut så elsker eg dill!
Dvs tynne pinner, tynt garn og masse farger er jo bare en drøm å leke med :) Eg ble helt bergtatt av denne stola`en!
Ååååå du hildrande du så lekkert!

Fikk du litt sånn pustebesvær når du så den?
Selv er eg ikkje så glad i lilla, men her betydde det ingenting.....eg var nødt for å DÅååååne litt rett og slett :)


Bildet over
ca 167 cm X 48 cm


Mary Scott Huff

Kombinert hals og lue/hette




Mary Scott Huff



Bare for at du skal få pusten igjen har eg slengt med et par mer "Normale" oppskrifter som dessuten er Gratis-
Det er også fra Mary Scott Huff, hun har virkelig et stort spekter hun dekker hva angår design :)


Mary Scott Huff

Str 45", 48", 51"



Mary Scott Huff

Denne syns eg både var søt og lekker!
Fargen er jo midt i blinken :)

Str 30"-54"


* * * * *

I dag har eg vært effektiviteten selv skal eg si deg!
Etter kun 1 kaffikopp inntok eg kjøkkenet, stekte pølsene
og la de i stekeform, skrellet gulrøtter og fikset brokkolien.
Ali tok seg av potetene og kålrotstappa så nå er det bare
å sette formene i ovnen og skru på platene 1 times tid før me skal spise :) Det regner eg med han Ali fikser hihi

Derfor har eg allerede inntatt Go`stolen min, ja eg har t.o.m lagt nye negler, RØDE! hehe Så nå er eg litt sånn lady in the pysj  fakter *ler* Har pakket meg godt inn i pysj,
morgenkåpe OG teppe + 2 par sokker-
JA det ER kaldere i dag skal eg si deg :)

Straks kommer strikketøyet opp av kurven
og eg forsvinner inn i bobla mi :)

Hvordan er været hos deg i dag? Ille??
Her er det noe syke byger innimellom med digre haggel!
Eg visst meldt torden også så eg sitter med ørene på stilker



Iallafall;
KOS deg og NYT dagen du også!





Go`klem fra ei frysen Vibbedille :)

Ingen kommentarer: